Fakulta | Fakulta humanitních studií (FHS) | ||||
---|---|---|---|---|---|
Studijní program | Učitelství pro 1. stupeň základní školy (M0113A300009) | ||||
Studijní obor / Specializace | Učitelství pro 1. stupeň základní školy (-/0 - 2020) | ||||
Stupeň získané kvalifikace | Magisterský | ||||
Forma studia | Prezenční | ||||
Standardní doba studia | 5 let | ||||
Počet ECTS kreditů | 300 | ||||
Udělovaná kvalifikace | Magistr (7) | ||||
Přístup k dalšímu studiu | Doktorský studijní program | ||||
Způsob ukončení | Obhajoba závěrečné práce, Státní závěrečná zkouška | ||||
Studijní a zkušební řád | URL | ||||
Fakultní koordinátor |
|
||||
Klíčové studijní výstupy | Příprava učitelů prvního stupně základní školy v souladu s požadavky současného kurikula pro základní vzdělávání. Východiskem koncepce studia je celostní model sebepojetí studenta učitelství, celostní model v pojetí žáka i kurikula, jehož těžištěm jsou pedagogické a psychologické disciplíny, oborové didaktiky předmětů primárního vzdělávání (českého jazyka a literatury, cizího jazyka, matematiky, pohybové, výtvarné, hudební a pracovní výchovy, integrovaného vědního základu pro předměty prvouka, vlastivěda a přírodověda) a syntetizující disciplíny. Integrující složkou studia jsou ve všech semestrech studia průběžné a souvislé pedagogické praxe a jejich reflexe v profesním portfoliu. | ||||
Specifické požadavky pro přijetí | Stanovený výsledek testů v rámci Národních srovnávacích zkoušek (NSZ) - obecné studijní předpoklady ke studiu (základní verze). | ||||
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání | Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání | ||||
Kvalifikační požadavky a předpisy | nespecifikováno | ||||
Profil programu | Příprava učitelů prvního stupně základní školy v souladu s požadavky současného kurikula pro základní vzdělávání. Východiskem koncepce studia je uvedený celostní model sebepojetí studenta učitelství, celostní model v pojetí žáka i kurikula, jehož těžištěm jsou pedagogické a psychologické disciplíny, oborové didaktiky předmětů primárního vzdělávání (českého jazyka a literatury, cizího jazyka, matematiky, pohybové, výtvarné, hudební a pracovní výchovy, integrovaného vědního základu pro předměty prvouka, vlastivěda a přírodověda) a syntetizující disciplíny. Integrující složkou studia jsou ve všech semestrech studia průběžné a souvislé pedagogické praxe a jejich reflexe v profesním portfoliu. | ||||
Podmínky pokračování studia | 1) K tomu, aby mohl student v prezenční formě studijního programu pokračovat ve studiu v letním semestru 1. roku, musí po skončení opravného zkouškového období zimního semestru určeného časovým plánem výuky pro daný akademický rok dosáhnout v souladu se studijním programem minimálně 20 kreditů. 2) Podmínkou pro pokračování v prezenční i kombinované formě studia ve 2. roce studijního programu je v souladu se studijním programem získání alespoň 40 kreditů v 1. roce studia. Student, který splnil tuto podmínku, si do 2. roku musí zapsat: - všechny neukončené povinné předměty l. ročníku (pokud tak neučiní sám, jsou mu na základě jeho žádosti za poplatek zapsány studijním oddělením do IS/STAG), - všechny povinné a vybrané povinně volitelné předměty 2. ročníku, - vybrané volitelné předměty. 3) Podmínkou pro pokračování ve studiu ve 3. roce studijního programu je v souladu se studijním programem získání minimálně 100 kreditů za l. a 2. rok. Pokud student tuto podmínku pro pokračování ve studiu splnil, zapíše si do 3. roku: - všechny neukončené povinné předměty 2. ročníku (pokud tak neučiní sám, jsou mu na základě jeho žádosti za poplatek zapsány studijním oddělením do IS/STAG), - všechny povinné a vybrané povinně volitelné předměty 3. ročníku, - vybrané volitelné předměty. 4) Podmínkou pro pokračování ve studiu ve 4. roce studijního programu je v souladu se studijním programem získání minimálně 160 kreditů z předchozích let studia. Pokud student tuto podmínku pro pokračování ve studiu splnil, zapíše si do 4. roku: - všechny neukončené povinné předměty 3. ročníku (pokud tak neučiní sám, jsou mu na základě jeho žádosti za poplatek zapsány studijním oddělením do IS/STAG), - všechny povinné a vybrané povinně volitelné předměty 4. ročníku, - vybrané volitelné předměty. Podmínkou pro pokračování ve studiu v 5. roce studijního programu je v souladu se studijním programem získání minimálně 220 kreditů podle studijního plánu příslušného studijního programu z předchozích let studia. Pokud student tuto podmínku pro pokračování ve studiu splnil, zapíše si do 5. roku: - všechny neukončené povinné předměty 4. ročníku (pokud tak neučiní sám, jsou mu na základě jeho žádosti za poplatek zapsány studijním oddělením do IS/STAG), - všechny povinné a vybrané povinně volitelné předměty 5. ročníku, - vybrané volitelné předměty. 5) Podmínkou pro uzavření 5. roku magisterského studijního programu je v souladu se studijním programem dosažení minimálně 300 kreditů v předepsané skladbě. Pokud student neukončil magisterský studijní program v 5. roce, zapíše si do 6. roku studia v tomto programu pouze všechny neukončené předměty z předchozího ročníku studia magisterského studijního programu. Podmínkou pro zápis do 6. roku studia je dosažení 270 kreditů v předchozích 5 letech magisterského studia. Pokud student tohoto počtu nedosáhl, děkan mu ukončí studium pro nesplnění požadavku podle § 56 odst. 1 písm. b) zákona. Ukončení 5. roku magisterského studijního programu je podmínkou pro připuštění ke státní závěrečné zkoušce. | ||||
Profesní profily absolventů s příklady | Absolvent studijního programu dokáže projektovat a implementovat výchovnou a vzdělávací činnost v primárním vzdělávání na prvním stupni ZŠ, resp. edukačních zařízeních na úrovni primárního vzdělávání. Absolvent disponuje kontextuálními znalostmi kulturních a sociálních souvislostí primární edukace, zná psychologické podmínky výchovy a vzdělávání, dokáže aplikovat pedagogické a didaktické programy na 1. stupni ZŠ. Studijní program ve své povinně volitelné složce umožňuje zabývat se specifickými potřebami žáků, školy a regionu a novými otázkami inkluze v primární škole. Absolvent studijního programu je způsobilý vykonávat profesi učitele 1. stupně základní školy. | ||||
Garant oboru / specializace | Janíková Marcela, doc. PhDr. Mgr. Ph.D. |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MUTV/PSAKP | Sportovní aktivity - K2 Hiking | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAVO | Sportovní aktivity - volejbal | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAAF | Sportovní aktivity - Americký fotbal | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAAI | Sportovní aktivity - Aikido | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSABA | Sportovní aktivity - basketbal | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSABD | Sportovní aktivity - badminton | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAZT | Sportovní aktivity - zdravotní TV | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSABX | Sportovní aktivity - Thajský box | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSACY | Sportovní aktivity - cyklistika | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAFL | Sportovní aktivity - florbal | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAFO | Sportovní aktivity - fotbal | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAGO | Sportovní aktivity - Golf | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAHO | Sportovní aktivity - horolezectví | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAIC | Sportovní aktivity - Indoor Cycling | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAIL | Sportovní aktivity - inline bruslení | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAKE | Sportovní aktivity - Kendo | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAKL | Sportovní aktivity - kurz letní | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSALT | Sportovní aktivity - lyžování tuzemské | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSALZ | Sportovní aktivity - lyžování zahraniční | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAPF | Sportovní aktivity- posilovna a fitness | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAPL | Sportovní aktivity - plavání | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSASB | Sportovní aktivity - Sebeobrana | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSASK | Sportovní aktivity - sálová kopaná | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSASQ | Sportovní aktivity - squash | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAST | Sportovní aktivity - stolní tenis | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSATE | Sportovní aktivity - tenis | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSATI | Sportovní aktivity - Tai Ji Quan | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSATK | Sportovní aktivity - turistický kurz | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSATW | Sportovní aktivity - taekwondo | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAVE | Sportovní aktivity - veslování | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAVK | Sportovní aktivity - vodácký kurz | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | |
MUTV/PSAAE | Sportovní aktivity - aerobik | 1 | Zp | 0+2+0 | - | - | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z1AJ1 | Anglický jazyk 1 | 3 | Zk+ | 14S+0+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1ZPV | Základy přírodních věd | 2 | Zp | 0+0+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1TVU | Úvod do teorie výtvarného umění | 2 | Zp | 0+0+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1HT | Základy hudební teorie | 2 | Zp | 0+0+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1AJP | Anglický jazyk v primárním vzdělávání | 2 | Zp | 14S+0+14S | 1 | Zimní | |
USP/Z1PX1 | Primární pedagogika s praxí 1 | 6 | Zk+ | 28S+28S+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1ZP | Základy psychologie | 4 | Zk+ | 28S+0S+14S | 1 | Zimní | |
USP/Z1LMO | Logika, množiny, operace | 4 | Zk+ | 14S+0S+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z1MJ | Mateřský jazyk v primárním vzdělávání | 3 | Klz | 0+14S+28S | 1 | Zimní | |
USP/Z2MEP | Medicínská propedeutika | 3 | Klz | 14S+0+14S | 1 | Letní | |
USP/Z2AOT | Analýza odborného textu | 3 | Klz | 14S+0+28S | 1 | Letní | |
USP/Z2JL1 | Rozvoj jazykové a liter. gramotnosti 1 | 4 | Klz | 14S+0+14S | 1 | Letní | |
USP/Z2RMP | Rozvoj matematických představ | 3 | Klz | 14S+0+14S | 1 | Letní | |
USP/Z2FAP | Filosofické a antropolog. pozadí výchovy | 3 | Klz | 14S+0+14S | 1 | Letní | |
USP/Z2PO | Psychologie osobnosti | 4 | Zk+ | 28S+0+14S | 1 | Letní | |
USP/Z2PX2 | Primární pedagogika s praxí 2 | 6 | Zk+ | 28S+0+28S | 1 | Letní | |
USP/Z2LD1 | Literatura pro děti 1 | 2 | Zp | 0+0+28S | 1 | Letní | |
USP/Z3PX3 | Primární pedagogika s praxí 3 | 6 | Zk+ | 28S+0+28S | 2 | Zimní | |
USP/Z3VP | Vývojová psychologie | 4 | Zk+ | 28S+0+14S | 2 | Zimní | |
USP/Z3SD | Sociologie dětství | 4 | Zk+ | 14S+0+28S | 2 | Zimní | |
USP/Z3VVP | Výtvarné vyjadřovací prostředky | 2 | Klz | 14S+14S+0 | 2 | Zimní | |
USP/Z3PSM | Psychomotorika | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní | |
USP/Z3PIV | Psychosociální interakční výcvik | 2 | Zp | 0+14S+28S | 2 | Zimní | |
USP/Z3TTV | Teorie tělesné výchovy | 2 | Zp | 28S+0+0 | 2 | Zimní | |
USP/Z3JL2 | Rozvoj jazykové a liter. gramotnosti 2 | 4 | Klz | 28S+0+28S | 2 | Zimní | |
USP/Z3HVP | Hudební vyjadřovací prostředky | 2 | Klz | 14S+0+14S | 2 | Zimní | |
USP/Z4DVU | Dramatická výchova pro učitele | 2 | Zp | 0+14S+14S | 2 | Letní | |
USP/Z4RCP | Rozvoj počátečního čtení a psaní s praxí | 3 | Klz | 14S+0+14S | 2 | Letní | |
USP/Z4AJ2 | Anglický jazyk 2 | 2 | Zp | 14S+0+28S | 2 | Letní | |
USP/Z4RGP | Rozvoj geometrické představivosti | 3 | Klz | 14S+0+14S | 2 | Letní | |
USP/Z4ZPU | Specifické přístupy k žákům s por. učení | 3 | Klz | 28S+0+0 | 2 | Letní | |
USP/Z4DP1 | Didaktika přírodovědného vzdělávání 1 | 4 | Zk+ | 28S+0+28S | 2 | Letní | |
USP/Z4MPV | Matematika v primárním vzdělávání | 4 | Zk+ | 14S+0+28S | 2 | Letní | |
USP/Z4SP | Sociální psychologie | 4 | Zk+ | 28S+0+14S | 2 | Letní | |
USP/Z4PX4 | Primární pedagogika s praxí 4 | 5 | Zk+ | 28S+28S+0 | 2 | Letní | |
USP/Z5INS | Inkluzivní škola | 2 | Klz | 28S+0+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z5DP2 | Didaktika přírodovědného vzdělávání 2 | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z5DJ1 | Didaktika jazyka a komunikace s praxí 1 | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z5REU | Rétorika pro učitele | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z5SRV | Sociální reálie v primárním vzdělávání | 3 | Zk+ | 0+0+28S | 3 | Zimní | |
USP/Z5PX5 | Primární pedagogika s praxí 5 | 5 | Zk+ | 28S+0+28S | 3 | Zimní | |
USP/Z5PPS | Pedagogická psychologie | 4 | Zk+ | 14S+14S+28S | 3 | Zimní | |
USP/Z5DM1 | Didaktika matematiky s praxí 1 | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z6DA1 | Didaktika anglického jazyka s praxí 1 | 4 | Klz | 28S+0+28S | 3 | Letní | |
USP/Z6PPJ | Primární prevence pat. jevů v ZŠ | 2 | Klz | 28S+0+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6PZS | Podpora zdraví ve školách | 2 | Klz | 28S+0+14S | 3 | Letní | |
USP/Z6PPS | Patopsychologie | 2 | Klz | 0+0+14S | 3 | Letní | |
USP/Z6DV1 | Didaktika společenskovědníh vzdělávání 1 | 3 | Klz | 28S+0+14S | 3 | Letní | |
USP/Z6DJ2 | Didaktika jazyka a komunikace s praxí 2 | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6DM2 | Didaktika matematiky s praxí 2 | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6PX6 | Primární pedagogika s praxí 6 | 3 | Zk+ | 28S+0+28S | 3 | Letní | |
USP/Z6DTV | Didaktika technické výchovy | 2 | Zp | 0+28S+28S | 3 | Letní | |
USP/Z7PX7 | Primární pedagogika s praxí 7 | 4 | Zk+ | 28S+0+28S | 4 | Zimní | |
USP/Z7DA2 | Didaktika anglického jazyka s praxí 2 | 4 | Zk+ | 28S+0+28S | 4 | Zimní | |
USP/Z7DHV | Didaktika hudební výchovy s praxí | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 4 | Zimní | |
USP/Z7DVV | Didaktika výtvarné výchovy s praxí | 4 | Zk+ | 28S+28S+0 | 4 | Zimní | |
USP/Z7SPP | Školní a poradenská psychologie | 3 | Klz | 14S+0+14S | 4 | Zimní | |
USP/Z7SRS | Spolupráce rodiny a školy | 2 | Klz | 14S+0+14S | 4 | Zimní | |
USP/Z7DTV | Didaktika tělesné výchovy s praxí | 3 | Zk+ | 14S+14S+0 | 4 | Zimní | |
USP/Z7ZPV | Základy pedagogického výzkumu | 4 | Zk+ | 28S+0+14S | 4 | Zimní | |
USP/Z8PPE | Předškolní pedagogika | 3 | Zp | 0+28S+0 | 4 | Letní | |
USP/Z8PDU | Prezentační dovednosti učitele | 3 | Klz | 14S+28S+0 | 4 | Letní | |
USP/Z8VMV | Vybrané metody pedagogického výzkumu | 4 | Zk+ | 28S+0+14S | 4 | Letní | |
USP/Z8DV2 | Didaktika společenskověd. vzdělávání 2 | 4 | Klz | 28S+0+14S | 4 | Letní | |
USP/Z8PX8 | Primární pedagogika s praxí 8 | 5 | Zk+ | 28S+0+28S | 4 | Letní | |
USP/Z8PPR | Přírodovědné praktikum | 2 | Zp | 0+14S+14S | 4 | Letní | |
USP/Z8MMU | Metody řešení mat. úloh | 3 | Klz | 14S+14S+0 | 4 | Letní | |
USP/Z8ITV | Integrované tematické vyučování | 2 | Zp | 0+14S+28S | 4 | Letní | |
USP/Z9SPX | Souvislá pedagogická praxe | 6 | Zk+ | 0+6T+0 | 5 | Zimní | |
USP/Z9RST | Aspekty řízení školy a třídy | 2 | Klz | 0+28S+14S | 5 | Zimní | |
USP/Z9PAP | Psychologické aspekty ped. praxe | 2 | Zp | 0+28S+0 | 5 | Zimní | |
USP/Z9SMA | Sem. matematiky k ref. projekt. praxe | 2 | Zp | 0+0+28S | 5 | Zimní | |
USP/Z9PX9 | Primární pedagogika 9 | 4 | Zk+ | 28S+0+28S | 5 | Zimní | |
USP/Z9SCJ | Sem. čes. jazyka k reflexi proj. praxe | 2 | Zp | 0+0+28S | 5 | Zimní | |
USP/Z9SMZ | Spolupráce mateřské a základní školy | 2 | Klz | 14S+0+14S | 5 | Zimní | |
USP/Z9VZ | Výchova ke zdraví | 2 | Zp | 14S+0+14S | 5 | Zimní | |
USP/Z9VPR | Řešení výchovných problémů | 2 | Zp | 14S+0+14S | 5 | Zimní | |
USP/Z9AV | Akční výzkum | 2 | Klz | 28S+0+28S | 5 | Zimní | |
USP/Z9IJA | Integrovaná výuka anglického jazyka | 2 | Klz | 14S+0+14S | 5 | Zimní | |
USP/Z0RTS | Řízení třídy a školy | 2 | Klz | 14S+0+14S | 5 | Letní | |
USP/Z0SRU | Osobnostně-sociální rozvoj učitele | 2 | Klz | 14S+0+14S | 5 | Letní | |
USP/Z0ZPP | Základy první pomoci a bezpečnosti práce | 1 | Zp | 0+14S+0 | 5 | Letní | |
USP/Z0MAS | Matematický seminář ke SZZ | 2 | Zp | 0+0+14S | 5 | Letní | |
USP/Z0CJS | Český jazyk ke SZZ | 2 | Zp | 0+0+14S | 5 | Letní | |
USP/Z0PDZ | Vybrané prob. ped. diagno. žáka a třídy | 3 | Klz | 0+14S+28S | 5 | Letní | |
USP/Z0ARX | Analýza a reflexe profesní praxe | 3 | Klz | 0+42S+0 | 5 | Letní | |
USP/Z0DP | Diplomová práce | 15 | Zp | 0+0+0S | 5 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/ZZDAJ | Didaktika anglického jazyka | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZDHV | Didaktika hudební výchovy | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZDPV | Didaktika přír. a zdrav. vzdělávání | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZDTV | Didaktika tělesné výchovy | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZPED | Pedagogika a psychologie | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZDSV | Didaktika společenskovědního vzdělávání | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZCJL | Český jazyk a literatura | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZMAT | Matematika s didaktikou | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní | |
USP/ZZDVV | Didaktika výtvarné výchovy | 0 | Szv | 0+0+0 | 5 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z5ZP | Základy podnikatelství | 2 | Klz | 14S+0+14S | 3 | Zimní | |
USP/Z5PDS | Pedagogická dokumentace v ZŠ | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Zimní | |
USP/Z6SD | Práce ve školní družině | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6RDG | Rozvoj digitální gramotnosti | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6ZP | Práce s počítačem ve vzdělávání | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6SPD | Rozvoj specifických sport. dovedností | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z6RP | Rozvoj pracovních dovedností | 2 | Zp | 0+28S+0 | 3 | Letní | |
USP/Z6PDS | Připravenost dítěte na vstup do ZŠ | 2 | Zp | 0+0+28S | 3 | Letní | |
USP/Z6SPU | Specifika práce učitele v příp. roč. ZŠ | 2 | Zp | 0+0+28S | 3 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z7PSP | Příprava školy v přírodě | 2 | Zp | 0+28S+0 | 4 | Zimní | |
USP/Z7PRO | Podnikání a řízení organizací | 2 | Klz | 14S+0+14S | 4 | Zimní | |
USP/Z8HPV | Hudebně-pohybová výchova | 2 | Zp | 0+28S+0 | 4 | Letní | |
USP/Z8MFT | Moderní formy TV aktivit | 2 | Zp | 0+28S+0 | 4 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z8FMS | Finanční management v praxi ZŠ | 2 | Zp | 0+0+28S | 4 | Letní | |
USP/Z8MV | Mediální výchova | 2 | Zp | 0+0+28S | 4 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z1KPP | Kurz první pomoci | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Zimní | |
USP/Z1KL1 | Hra na hudební nástroj 1 - klavír | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Zimní | |
USP/Z1FL1 | Hra na hudební nástroj 1 - flétna | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Zimní | |
CJV/Z2N1 | Výběrový cizí jazyk 1 - německý j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Letní | |
USP/Z2PPC | Projekty k podpoře čtenářství dítěte | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Letní | |
CJV/Z2F1 | Výběrový cizí jazyk 1 - francouzský j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Letní | |
USP/Z2ICT | Základy ICT v primárním vzdělávání | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Letní | |
CJV/Z2S1 | Výběrový cizí jazyk 1 - španělský j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 1 | Letní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CJV/Z3S2 | Výběrový cizí jazyk 2 - španělský j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní | |
USP/Z3HN2 | Hra na hudební nástroj 2 | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní | |
CJV/Z3N2 | Výběrový cizí jazyk 2 - německý j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní | |
CJV/Z3F2 | Výběrový cizí jazyk 2 - francouzský j. | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní | |
USP/Z3LD2 | Literatura pro děti 2 | 2 | Zp | 0+28S+0 | 2 | Zimní |
Kód předmětu | Název předmětu | Kredity | Zakončení | Rozsah hodin | Doporučený ročník | Doporučený semestr | Dostupnost předmětu |
---|---|---|---|---|---|---|---|
USP/Z9RSP | Role metodika školní prevence na ZŠ | 2 | Zp | 0+28S+0 | 5 | Zimní | |
USP/Z9RNZ | Rozvoj nadání žáků | 2 | Zp | 0+28S+0 | 5 | Zimní | |
USP/Z9SMS | Specifika malotřídních škol | 2 | Zp | 0+28S+0 | 5 | Zimní |