Vyučující
|
-
Vařacha Pavel, Ing. Bc. Ph.D.
-
Melichárek Zdeněk, Mgr. Ph.D.
-
Miljkovič Filip
|
Obsah předmětu
|
Tréninky jsou vedeny účelově, pro zlepšení fyzické kondice, zpevnění a protažení celého těla s důrazem na vypěstování si vlastního postřehu, který je rozhodující pro včasné zareagování na krizovou situaci. V průběhu semestru bude výuka zpestřena návštěvami mistrů, trenérů a zápasníků z jiných bojových stylů, aby si studenti udělali širší rozhled v problematice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
zásady bezpečnosti v sebeobraně |
zásady bezpečnosti v sebeobraně |
technika kopů |
technika kopů |
techniky chytů a použití rukou |
techniky chytů a použití rukou |
pádová technika |
pádová technika |
sebeobrana při napadení |
sebeobrana při napadení |
Odborné dovednosti |
---|
používat prvky sebeobrany k bezpečnému nácviku |
používat prvky sebeobrany k bezpečnému nácviku |
aplikovat správnou techniku kopů v sebeobraně jednotlivce |
aplikovat správnou techniku kopů v sebeobraně jednotlivce |
aplikovat techniku chytů a použití rukou pro účinné použití sebeobrany |
aplikovat techniku chytů a použití rukou pro účinné použití sebeobrany |
používat různé techniky kopů a chytů při napadení |
používat různé techniky kopů a chytů při napadení |
užívat a osvojit si pádovou techniku jako součást sebeobrany jednotlivce |
užívat a osvojit si pádovou techniku jako součást sebeobrany jednotlivce |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Demonstrace |
Demonstrace |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Rýč, Bedřich. Sebeobrana na ulici. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2440-9.
|