Fakulta
|
Fakulta managementu a ekonomiky (FAM)
|
Studijní program
|
Management a marketing (N0413A050031)
|
Studijní obor / Specializace
|
Management veřejné správy a regionálního rozvoje
(M19007/MV - 23)
|
Stupeň získané kvalifikace
|
Navazující
|
Forma studia
|
Prezenční
|
Standardní doba studia
|
2 roky
|
Počet ECTS kreditů
|
120
|
Udělovaná kvalifikace
|
Inženýr (2)
|
Přístup k dalšímu studiu
|
Doktorský studijní program
|
Způsob ukončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Studijní a zkušební řád
|
URL
|
Fakultní koordinátor
|
nespecifikováno
|
Klíčové studijní výstupy
|
Hlavním cílem studia ve studijním programu Management a marketing je připravit studující jak A) pro jejich působení v praxi v soukromé, veřejné i neziskové sféře na pozicích středního a vyššího managementu, se schopností samostatného a komplexního rozhodování při uplatnění systematického a tvůrčího přístupu k řešení problémů na základě znalosti a aplikace vybraných teoretických konceptů, postupů a metod s následnou volbou odpovídajícího způsobu přizpůsobení se systémovým změnám i globálním trendům a odolnosti vůči vnějším i vnitřním rizikům, tak B) pro následné doktorské studium v daném oboru nebo jemu příbuzných. Cílem studia je získání odborných znalostí, dovedností a obecných způsobilostí v oblastech managementu a marketingu včetně jejich specifik, které absolventům umožní orientovat se v odborných problémech zaměřených na oblasti managementu, marketingu, design managementu a managementu veřejné správy. Mezi další cíle studia se řadí také získání nezbytných odborných dovedností, které umožní získané poznatky samostatným, tvůrčím a etickým způsobem uplatňovat v odborné praxi, směřujících k vlastnímu získání nových informací a jejich reflexe vedoucích k rozvoji nových přístupů a metod řízení a marketingu. V neposlední řadě je také cílem studijního programu získání nezbytných obecných způsobilostí, které absolventům umožní zastávat funkce v manažerských a řídících pozicích ve vazbě na uplatnění jejich jazykových znalostí pro působení v mezinárodním globalizujícím se prostředí, při zohlednění potřeby vlastního rozvoje a vzdělávání, koordinace činností, týmové spolupráce a uvědomění si odpovědnosti za svá rozhodnutí nejen vůči organizaci ale i společnosti. V neposlední řadě také pochopení obecných souvislostí mezi studovanými disciplínami a osvojení si schopnosti vhodně využít a dále rozvíjet získané znalosti, dovednosti a způsobilosti ve svém profesním životě.
|
Specifické požadavky pro přijetí
|
Úspěšné složení písemné přijímací zkoušky.
|
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání
|
Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
|
Kvalifikační požadavky a předpisy
|
nespecifikováno
|
Profil programu
|
nespecifikováno
|
Podmínky pokračování studia
|
K tomu, aby mohl student FaME pokračovat ve studiu ve druhém roce magisterského studijního programu (dále jen "MSP"), je nutno získat alespoň 65 % kreditů z povinných předmětů za první rok studia podle aktuálních studijních plánů pro dané studijní programy a obory. Výše kreditů nutných pro postup do druhého roku studia MSP se zaokrouhluje na celé kredity dolů a je zveřejněna v Rozhodnutí děkana pro příslušný akademický rok.
|
Profesní profily absolventů s příklady
|
nespecifikováno
|
Garant oboru / specializace
|
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
|