Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta managementu a ekonomiky (FAM)
Studijní program Management and Marketing (N0413A050032)
Studijní obor / Specializace Management and Marketing (N0413A050032/E - 21)
Stupeň získané kvalifikace Navazující
Forma studia Prezenční
Standardní doba studia 2 roky
Počet ECTS kreditů 120
Udělovaná kvalifikace Inženýr (2)
Přístup k dalšímu studiu Doktorský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor nespecifikováno
Klíčové studijní výstupy Hlavním cílem studia ve studijním programu Management and Marketing je připravit studující jak A) pro jejich působení v praxi v soukromé, veřejné i neziskové sféře na pozicích středního a vyššího managementu, se schopností samostatného a komplexního rozhodování při uplatnění systematického a tvůrčího přístupu k řešení problémů na základě znalosti a aplikace vybraných teoretických konceptů, postupů a metod s následnou volbou odpovídajícího způsobu přizpůsobení se systémovým změnám i globálním trendům a odolnosti vůči vnějším i vnitřním rizikům, tak B) pro následné doktorské studium v daném oboru nebo jemu příbuzných. Cílem studia je získání odborných znalostí, dovedností a obecných způsobilostí v oblastech managementu a marketingu včetně jejich specifik, které absolventům umožní orientovat se v odborných problémech zaměřených na oblasti managementu, marketingu, design managementu a managementu veřejné správy. Mezi další cíle studia se řadí také získání nezbytných odborných dovedností, které umožní získané poznatky samostatným, tvůrčím a etickým způsobem uplatňovat v odborné praxi, směřujících k vlastnímu získání nových informací a jejich reflexe vedoucích k rozvoji nových přístupů a metod řízení a marketingu. Dalším cílem studijního programu je získání nezbytných obecných způsobilostí, které absolventům umožní zastávat funkce v manažerských a řídících pozicích ve vazbě na uplatnění jejich jazykových znalostí pro působení v mezinárodním globalizujícím se prostředí, při zohlednění potřeby vlastního rozvoje a vzdělávání, koordinace činností, týmové spolupráce a uvědomění si odpovědnosti za svá rozhodnutí nejen vůči organizaci ale i společnosti. V neposlední řadě také pochopení obecných souvislostí mezi studovanými disciplínami a osvojení si schopnosti vhodně využít a dále rozvíjet získané znalosti, dovednosti a způsobilosti ve svém profesním životě.
Specifické požadavky pro přijetí nespecifikováno
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy nespecifikováno
Profil programu nespecifikováno
Podmínky pokračování studia tomu, aby mohl student FaME pokračovat ve studiu ve druhém roce magisterského studijního programu (dále jen "MSP"), je nutno získat alespoň 65 % kreditů z povinných předmětů za první rok studia podle aktuálních studijních plánů pro dané studijní programy a obory. Výše kreditů nutných pro postup do druhého roku studia MSP se zaokrouhluje na celé kredity dolů a je zveřejněna v Rozhodnutí děkana pro příslušný akademický rok.
Profesní profily absolventů s příklady nespecifikováno
Garant oboru / specializace unspecified

Složení segmentů (bloky a jejich předměty):

Zkratka
21 MME MSP PS
Název segmentu
Management and Marketing
Název bloku
Compulsory Courses
Statut
Povinný
Min. kreditů
112
Max. kreditů
-
Min. předmětů
23
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
MUSKM/1KMRE Quantitative Decision-Making Methods 5 Zk+ 2+2+0 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUPE/1MC2E Management Accounting 2 5 Zk+ 2+0+2 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUE/1MI2E Microeconomics 2 5 Zk+ 2+0+2 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1SMNE Strategic Management 4 Zk+ 2+0+1 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUPI/1BPM Business Process Management 4 Zk+ 1+0+2 1 Zimní  
MUMM/1DMRE Digital Marketing 3 Klz 2+0+1 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1AMRE Applied Marketing Research 4 Zk+ 1+0+2 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1MNZE Brand Management 4 Zk+ 2+0+1 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
CJV/1BUEN Business English 3 Klz 0+0+2 1 Letní  
MUE/1MA2E Macroeconomics 2 5 Zk+ 2+0+2 1 Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1MARE Marketing Applications 4 Zk+ 2+0+1 1 Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUPI/1MISE Managerial Information System 4 Zk+ 2+2+0 1 Letní  
MUSKM/1RIME Risk management 5 Zk+ 2+0+2 1 Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1OJEE Business Negotiation 3 Klz 1+0+1 1 Letní  
MURVP/1LAW2 Law for Economists 2 4 Zk+ 2+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1RL2E Human Resource Management 2 3 Zk+ 1+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1MAEE Business Ethics 3 Klz 1+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1SDME Master´s Thesis Seminar 2 Zp 0+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1MME International Marketing 4 Zk+ 2+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUSKM/1EKOE Econometrics 4 Klz 2+1+0 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1MAKE Marketing Communication 4 Zk+ 1+0+1 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1DMME Expert Discussion: Final Examination 0 Szv 0+0+0 2 Letní  
MUMM/1PDME Master´s Thesis Preparation and Work Pla 30 Zp 80S+0+0 2 Letní  
Název bloku
Compulsory-optional Courses
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
8
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
MUPE/1BME Business Models 4 Zk+ 2+1+0 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUE/1DEKE Digital Economy 3 Zk+ 2+0+0 - Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUE/1BECE Behavioral Economics 3 Klz 2+0+2 - Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1CSPE Consumer Behaviour 3 Klz 2+0+1 - Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUFU/1VBME Value Based Management 3 Klz 2+1+0 - Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/1SRBE Bata´s Management System 3 Klz 1+0+1 - Letní  
MUMM/1CCME Cross Cultural Management 3 Klz 2+1+0 - Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
CJV/1PRSK Presentation Skills 3 Klz 0+0+2 - Letní  
Název bloku
Enrollment
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
0
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu