Fakulta
|
Fakulta multimediálních komunikací (FMK)
|
Studijní program
|
Marketing Communication (N0414P180004)
|
Studijní obor / Specializace
|
Marketing Communication
(-/- - E)
|
Stupeň získané kvalifikace
|
Navazující
|
Forma studia
|
Prezenční
|
Standardní doba studia
|
2 roky
|
Počet ECTS kreditů
|
120
|
Udělovaná kvalifikace
|
Magistr (7)
|
Přístup k dalšímu studiu
|
Doktorský studijní program
|
Způsob ukončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Studijní a zkušební řád
|
URL
|
Fakultní koordinátor
|
Krutil Pavel, Mgr.
|
E-mail: krutil@utb.cz
|
Telefon: 420576034131
|
Fax:
|
|
Klíčové studijní výstupy
|
Cílem navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace je prohloubit znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a marketingových komunikací a rozšířit tyto znalosti o související obory, které vytvářejí komplexní odborný rámec oboru a vedou k zájmu o hlubší zkoumání vývoje marketingových komunikací.
|
Specifické požadavky pro přijetí
|
Dvoukolová přijímací zkouška. Úspěšné hodnocení v prvním kole (písemná zkouška) a absolvování druhého kola (ústní zkouška).
|
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání
|
Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
|
Kvalifikační požadavky a předpisy
|
Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
|
Profil programu
|
Magisterský studijní program je zaměřen na získání teoretických poznatků, na zvládnutí jejich aplikace a na rozvinutí schopností k tvůrčí činnosti.
|
Podmínky pokračování studia
|
The condition for continuing the study after the 2nd year of study is to obtain at least a total of 100 credits for the 1st and 2nd year of study. A student who has fulfilled this condition will in the 3rd year of study sign up for all compulsory and compulsory elective courses for which he/she signed up in the 2nd year of study but which he/she has not passed and other courses up to a total of 120 credits.
|
Profesní profily absolventů s příklady
|
Absolvent navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace má široké znalosti v různých oborech souvisejících s oblastí marketingu a marketingových komunikací, je schopen samostatné tvůrčí a vědecké práce.
|
Garant oboru / specializace
|
Šramová Blandína, doc. PhDr. Ph.D.
|