Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta multimediálních komunikací (FMK)
Studijní program Marketing Communication (N0414P180004)
Studijní obor / Specializace Marketing Communication (-/- - E)
Stupeň získané kvalifikace Navazující
Forma studia Prezenční
Standardní doba studia 2 roky
Počet ECTS kreditů 120
Udělovaná kvalifikace Magistr (7)
Přístup k dalšímu studiu Doktorský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor
Krutil Pavel, Mgr.
E-mail: krutil@utb.cz
Telefon: 420576034131
Fax:
Klíčové studijní výstupy Cílem navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace je prohloubit znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a marketingových komunikací a rozšířit tyto znalosti o související obory, které vytvářejí komplexní odborný rámec oboru a vedou k zájmu o hlubší zkoumání vývoje marketingových komunikací.
Specifické požadavky pro přijetí Dvoukolová přijímací zkouška. Úspěšné hodnocení v prvním kole (písemná zkouška) a absolvování druhého kola (ústní zkouška).
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Profil programu Magisterský studijní program je zaměřen na získání teoretických poznatků, na zvládnutí jejich aplikace a na rozvinutí schopností k tvůrčí činnosti.
Podmínky pokračování studia The condition for continuing the study after the 2nd year of study is to obtain at least a total of 100 credits for the 1st and 2nd year of study. A student who has fulfilled this condition will in the 3rd year of study sign up for all compulsory and compulsory elective courses for which he/she signed up in the 2nd year of study but which he/she has not passed and other courses up to a total of 120 credits.
Profesní profily absolventů s příklady Absolvent navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace má široké znalosti v různých oborech souvisejících s oblastí marketingu a marketingových komunikací, je schopen samostatné tvůrčí a vědecké práce.
Garant oboru / specializace Šramová Blandína, doc. PhDr. Ph.D.
1. ročník 2. ročník Neuvedený ročník
Zimní Letní Zimní Letní Zimní Letní
KUMK/MX7OD (4)
KUMK/MX7AR (4)
KUMK/MX7PS (4)
KUMK/MX7ET (1)
KUMK/MX7QL (4)
KUMK/MX7MS (3)
KUMK/MX7IM (4)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 24
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 6
KUMK/MXDES (3)
KUMK/MXFSS (3)
KUMK/MXECO (3)
KUMK/MXHRM (3)
KUMK/MXART (3)
KUMK/MXAN1 (3)
KUMK/MX8QM (4)
KUMK/MX8MT (4)
KUMK/MX8CA (3)
KUMK/MX8TP (2)
KUMK/MX8ET (3)
KUMK/MX8CB (4)
KUMK/MX8CC (4)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 24
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 6
KUMK/MXSBM (3)
KUMK/MXDAS (3)
KUMK/MXIAM (3)
KUMK/MXAN2 (3)
KUMK/MXPOM (3)
KUMK/MX9SE (4)
KUMK/MX9TM (5)
KUMK/MX9TS (6)
KUMK/MX9MA (5)
KUMK/MX9SR (5)
KUMK/MX9IM (4)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 29
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 1
KUMK/MXGAM (3)
KUMK/MXFSE (0)
KUMK/MX0TS (8)
KUMK/MX0IN (10)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 18
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 12
KUMK/MXCSR (3)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 0
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 30
KUMK/MXDAT (3)
KKTS/MX1DD (2)
KAAV/MXCR (2)
KKAG/MXCA7 (3)
Součet ECTS kreditů
za povinné předměty 0
Z následující množiny předmětů a z nabídky volitelných předmětů si student zapíše tolik předmětů, aby součet jejich ECTS kreditů činil 30
KUMK/MXMMC (2)
KKAG/MXCA8 (3)
KKTS/MX2DD (2)
Celkem 60 kreditů Celkem 60 kreditů Celkem 60 kreditů
Celkem 120 kreditů