Vyučující
|
-
Juříková Martina, Ing. Ph.D.
-
Nováková Marika, Mgr. et Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
- pojetí a význam terciárního sektoru, význam a vývoj marketingu služeb, vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy; - metody a techniky marketingového výzkumu ve službách; - strateigické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu, situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům, význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách; - základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách; - nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 74 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Definovat základní postupy projektového řízení |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu |
Odborné dovednosti |
---|
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Vytvoření kreativního briefu a debriefu |
Organizace kulturního eventu |
Organizace kulturního eventu |
Práce v mezioborovém týmu |
Práce v mezioborovém týmu |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Organizace práce sebe i týmových kolegů |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
HAKSEVER, Cengiz a Barry RENDER. Service and operations management. 2018. ISBN 9789813209442.
-
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms.. 2014. ISBN 978-80-87500-61-3.
-
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
WIRTZ, Jochen a Christopher H. LOVELOCK. Services marketing: people, technology, strategy. 2016. ISBN 9781944659011.
|