Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta multimediálních komunikací (FMK)
Studijní program Marketing Communication (N0414P180004)
Studijní obor / Specializace Marketing Communication (-/- - E)
Stupeň získané kvalifikace Navazující
Forma studia Prezenční
Standardní doba studia 2 roky
Počet ECTS kreditů 120
Udělovaná kvalifikace Magistr (7)
Přístup k dalšímu studiu Doktorský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor
Krutil Pavel, Mgr.
E-mail: krutil@utb.cz
Telefon: 420576034131
Fax:
Klíčové studijní výstupy Cílem navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace je prohloubit znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a marketingových komunikací a rozšířit tyto znalosti o související obory, které vytvářejí komplexní odborný rámec oboru a vedou k zájmu o hlubší zkoumání vývoje marketingových komunikací.
Specifické požadavky pro přijetí Dvoukolová přijímací zkouška. Úspěšné hodnocení v prvním kole (písemná zkouška) a absolvování druhého kola (ústní zkouška).
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Profil programu Magisterský studijní program je zaměřen na získání teoretických poznatků, na zvládnutí jejich aplikace a na rozvinutí schopností k tvůrčí činnosti.
Podmínky pokračování studia The condition for continuing the study after the 2nd year of study is to obtain at least a total of 100 credits for the 1st and 2nd year of study. A student who has fulfilled this condition will in the 3rd year of study sign up for all compulsory and compulsory elective courses for which he/she signed up in the 2nd year of study but which he/she has not passed and other courses up to a total of 120 credits.
Profesní profily absolventů s příklady Absolvent navazujícího magisterského studia Marketingová komunikace má široké znalosti v různých oborech souvisejících s oblastí marketingu a marketingových komunikací, je schopen samostatné tvůrčí a vědecké práce.
Garant oboru / specializace Šramová Blandína, doc. PhDr. Ph.D.

Složení segmentů (bloky a jejich předměty):

Zkratka
Mg_MC_PF
Název segmentu
Povinné a povinně volitelné předměty MC_PF
Název bloku
Compulsory Courses
Statut
Povinný
Min. kreditů
95
Max. kreditů
-
Min. předmětů
22
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
KUMK/MX7IM International marketing 4 Zk 1+0+1 1 Zimní  
KUMK/MX7ET Ethics 1 Zp 1+0+0 1 Zimní  
KUMK/MX7AR Theory of Argumentation 4 Zk 1+0+1 1 Zimní  
KUMK/MX7MS Methodology of Science 3 Zp 0+0+4S 1 Zimní  
KUMK/MX7OD Origins and Development of Communication 4 Zk 2+0+0 1 Zimní  
KUMK/MX7PS Psychology in Marketing Communication 4 Zk 2+0+0 1 Zimní  
KUMK/MX7QL Qualitative Research Methods 4 Klz 0+0+2 1 Zimní  
KUMK/MX8CC Cross-Cultural Communication 4 Zk 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MX8CB Consumer Behaviour 4 Zk 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MX8CA Creativity in Advertising 3 Klz 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MX8ET Applied Ethics and Moral Management 3 Klz 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MX8TP MA Thesis Project 2 Zp 0+0+2S 1 Letní  
KUMK/MX8QM Quantitative Research Methods 4 Klz 0+0+2 1 Letní  
KUMK/MX8MT Marketing in Trade and Services 4 Zk 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MX9IM Integrated Marketing Communication 4 Klz 0+0+1S 2 Zimní  
KUMK/MX9MA Marketing Applications 5 Zk 1+0+1 2 Zimní  
KUMK/MX9SE Semiotics of Advertising 4 Klz 1+0+1 2 Zimní  
KUMK/MX9SR Strategic Marketing Planning 5 Zk 1+0+1 2 Zimní  
KUMK/MX9TS MA Thesis Seminar 1 6 Zp 0+0+4S 2 Zimní  
KUMK/MX9TM Trends in Marketing Communication 5 Zk 1+0+1 2 Zimní  
KUMK/MX0IN MA Internship 10 Zp 0+6T+0 2 Letní  
KUMK/MX0TS MA Thesis Seminar 2 8 Zp 0+0+2S 2 Letní  
Název bloku
Final State Examination
Statut
Povinný
Min. kreditů
0
Max. kreditů
-
Min. předmětů
1
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
KUMK/MXFSE Theory and Practice of MC 0 Szv 0+0+0 2 Letní  
Název bloku
Compulsory-optional Courses
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
18
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
KUMK/MXFSS The Role and Function of Social Media 3 Klz 0+0+2S 1 -  
KUMK/MXDES Design thinking 3 Klz 0+0+2 1 -  
KUMK/MXAN1 Business English in MC 1 3 Klz 0+0+1 1 Zimní  
KUMK/MXART Arts and Media 3 Klz 2+0+0 1 Zimní  
KUMK/MXECO Economics 3 Klz 1+0+0 1 Zimní  
KUMK/MXHRM Human Resource Management 3 Klz 1+0+1 1 Zimní  
KUMK/MXAN2 Business English in MC 2 3 Klz 0+0+1 1 Letní  
KUMK/MXPOM Political Marketing 3 Klz 1+0+1 1 Letní  
KUMK/MXDAS Digital Advertising Systems 3 Klz 0+0+2 1 Letní  
KUMK/MXSBM Strategic Brand Management 3 Klz 0+0+2 1 Letní  
KUMK/MXIAM Introduction to Arts Management 3 Klz 0+0+2 1 Letní  
KUMK/MXGAM Global Aspects in Marketing Communicatio 3 Klz 1+0+1 2 Zimní  
KUMK/MXCSR Corporate Social Responsibility 3 Klz 0+0+1 2 Letní  
KUMK/MXDAT Data Mining 3 Klz 0+0+1 - -  
KUMK/MXMMC Music in Marketing Communications 2 Klz 0+0+1 - Letní  
Název bloku
Optional Courses
Statut
Volitelný
Min. kreditů
0
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
KKAG/MXCA7 Communication Agency 7 3 Zp 0+0+1 - Zimní  
KAAV/MXCR Cinematic Rebels of our Time 2 Klz 0+0+2 - Zimní  
KKTS/MX1DD History of Design 1 2 Klz 2+0+0 - Zimní  
KKAG/MXCA8 Communication Agency 8 3 Zp 0+0+1 - Letní  
KKTS/MX2DD History of Design 2 2 Klz 2+0+0 - Letní