Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta managementu a ekonomiky (FAM)
Studijní program Management a marketing (N0413A050031)
Studijní obor / Specializace Marketing management (M19005/MM - 21)
Stupeň získané kvalifikace Navazující
Forma studia Kombinovaná
Standardní doba studia 2 roky
Počet ECTS kreditů 120
Udělovaná kvalifikace Inženýr (2)
Přístup k dalšímu studiu Doktorský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor nespecifikováno
Klíčové studijní výstupy Hlavním cílem studia ve studijním programu Management a marketing je připravit studující jak A) pro jejich působení v praxi v soukromé, veřejné i neziskové sféře na pozicích středního a vyššího managementu, se schopností samostatného a komplexního rozhodování při uplatnění systematického a tvůrčího přístupu k řešení problémů na základě znalosti a aplikace vybraných teoretických konceptů, postupů a metod s následnou volbou odpovídajícího způsobu přizpůsobení se systémovým změnám i globálním trendům a odolnosti vůči vnějším i vnitřním rizikům, tak B) pro následné doktorské studium v daném oboru nebo jemu příbuzných. Cílem studia je získání odborných znalostí, dovedností a obecných způsobilostí v oblastech managementu a marketingu včetně jejich specifik, které absolventům umožní orientovat se v odborných problémech zaměřených na oblasti managementu, marketingu, design managementu a managementu veřejné správy. Mezi další cíle studia se řadí také získání nezbytných odborných dovedností, které umožní získané poznatky samostatným, tvůrčím a etickým způsobem uplatňovat v odborné praxi, směřujících k vlastnímu získání nových informací a jejich reflexe vedoucích k rozvoji nových přístupů a metod řízení a marketingu. V neposlední řadě je také cílem studijního programu získání nezbytných obecných způsobilostí, které absolventům umožní zastávat funkce v manažerských a řídících pozicích ve vazbě na uplatnění jejich jazykových znalostí pro působení v mezinárodním globalizujícím se prostředí, při zohlednění potřeby vlastního rozvoje a vzdělávání, koordinace činností, týmové spolupráce a uvědomění si odpovědnosti za svá rozhodnutí nejen vůči organizaci ale i společnosti. V neposlední řadě také pochopení obecných souvislostí mezi studovanými disciplínami a osvojení si schopnosti vhodně využít a dále rozvíjet získané znalosti, dovednosti a způsobilosti ve svém profesním životě.
Specifické požadavky pro přijetí Úspěšné složení písemné přijímací zkoušky.
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy nespecifikováno
Profil programu nespecifikováno
Podmínky pokračování studia K tomu, aby mohl student FaME pokračovat ve studiu ve druhém roce magisterského studijního programu (dále jen "MSP"), je nutno získat alespoň 65 % kreditů z povinných předmětů za první rok studia podle aktuálních studijních plánů pro dané studijní programy a obory. Výše kreditů nutných pro postup do druhého roku studia MSP se zaokrouhluje na celé kredity dolů a je zveřejněna v Rozhodnutí děkana pro příslušný akademický rok.
Profesní profily absolventů s příklady nespecifikováno
Garant oboru / specializace Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.

Složení segmentů (bloky a jejich předměty):

Zkratka
21 MM MM MSP KS
Název segmentu
MM - specializace MM KS
Název bloku
Povinné předměty v češtině MM KS
Statut
Povinný
Min. kreditů
109
Max. kreditů
-
Min. předmětů
22
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
MUMM/2MANZ Management značky 4 Zk+ 15S+0+0 1 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUE/2MIK2 Mikroekonomie 2 5 Zk+ 20S+0+0 1 Zimní  
MUPE/2MAU2 Manažerské účetnictví 2 5 Zk+ 20S+0+0 1 Zimní  
MUSKM/2KMR Kvantitativní metody v rozhodování 5 Zk+ 20S+0+0 1 Zimní  
MUMM/2SMAN Strategický management 4 Zk+ 15S+0+0 1 Zimní  
MUPI/2RPO Řízení procesů v organizacích 4 Zk+ 15S+0+0 1 Zimní  
MUMM/2DMAR Digitální Marketing 3 Klz 15S+0+0 1 Zimní  
MUMM/2AMAR Aplikovaný marketingový výzkum 4 Zk+ 15S+0+0 1 Zimní  
MUE/2MAK2 Makroekonomie 2 5 Zk+ 20S+0+0 1 Letní  
MUMM/2OBJE Obchodní jednání 3 Klz 10S+0+0 1 Letní  
MUPI/2MIS Manažerské informační systémy 4 Zk+ 20S+0+0 1 Letní  
MUSKM/2RIM Risk management 5 Zk+ 20S+0+0 1 Letní  
MUMM/2MARA Marketingové aplikace 4 Zk+ 15S+0+0 1 Letní  
MUSKM/2EKO Ekonometrie 4 Klz 15S+0+0 2 Zimní  
MURVP/2PPE2 Právo pro ekonomy 2 4 Zk+ 15S+0S+0S 2 Zimní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/2MAET Manažerská etika 3 Klz 10S+0+0 2 Zimní  
MUMM/2RL2 Řízení lidských zdrojů 2 3 Zk+ 10S+0+0 2 Zimní  
MUMM/2MAKO Marketingová komunikace 4 Zk+ 10S+0+0 2 Zimní  
MUMM/2SDP4 Seminář k diplomové práci 2 Zp 10S+0+0 2 Zimní  
MUMM/2MMA Mezinárodní marketing 4 Zk+ 15S+0+0 2 Zimní  
MUMM/2PDP4 Příprava diplomové práce a odborná praxe 30 Zp 0S+0+0 2 Letní  
MUMM/2DMMM Odborná rozprava SZZ 0 Szv 0+0+0 2 Letní  
Název bloku
Povinné předměty v angličtině MM MM KS
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
-
Max. kreditů
-
Min. předmětů
1
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
MUMM/2MARE Marketing Applications 4 Zk+ 15S+0+0 1 Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/2MAEE Business Ethics 3 Klz 10S+0+0 2 Zimní  
Název bloku
Povinně volitelné předměty MM MM KS
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
8
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
MUPE/2BM Tvorba business modelů 4 Zk+ 15S+0+0 1 Zimní  
MUMM/2KMPK Kultura mluvené a psané komunikace 3 Klz 10S+0+0 1 Zimní  
MUMM/2CSPO Chování spotřebitele 3 Klz 10S+0+0 1 Letní Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
MUMM/2ZAPR Základy projektového řízení 3 Klz 10S+0+0 1 Letní  
MUMM/2HPBA Historie podnikání firmy Baťa 3 Klz 10S+0+0 1 Letní  
MUMM/2RVZZ Řízení vztahů se zákazníky 3 Klz 10S+0+0 - Zimní  
MUE/2DEKO Digitální ekonomika 3 Zk+ 10S+0+0 - Zimní  
MUE/2BECO Behaviorální ekonomie 3 Klz 10S+0+0 - Zimní  
KAGD/2OMGD Oborové minimum grafického designu 3 Klz 10S+0+0 - Letní  
Název bloku
Povinný cizí jazyk
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
3
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu
CJV/2WIDE Wirtschaftsdeutsch 3 Klz 10S+0+0 1 Letní  
CJV/2BUEN Business English 3 Klz 10S+0+0S 1 Letní  
Název bloku
Zápis
Statut
Povinně volitelný
Min. kreditů
0
Max. kreditů
-
Min. předmětů
-
Kód předmětu Název předmětu Kredity Zakončení Rozsah hodin Doporučený ročník Doporučený semestr Dostupnost předmětu