Informace o studijním programu

« Zpět
Fakulta Fakulta managementu a ekonomiky (FAM)
Studijní program Management a marketing (N0413A050031)
Studijní obor / Specializace Marketing management (M19005/MM - 21)
Stupeň získané kvalifikace Navazující
Forma studia Kombinovaná
Standardní doba studia 2 roky
Počet ECTS kreditů 120
Udělovaná kvalifikace Inženýr (2)
Přístup k dalšímu studiu Doktorský studijní program  
Způsob ukončení Státní závěrečná zkouška
Studijní a zkušební řád URL
Fakultní koordinátor nespecifikováno
Klíčové studijní výstupy Hlavním cílem studia ve studijním programu Management a marketing je připravit studující jak A) pro jejich působení v praxi v soukromé, veřejné i neziskové sféře na pozicích středního a vyššího managementu, se schopností samostatného a komplexního rozhodování při uplatnění systematického a tvůrčího přístupu k řešení problémů na základě znalosti a aplikace vybraných teoretických konceptů, postupů a metod s následnou volbou odpovídajícího způsobu přizpůsobení se systémovým změnám i globálním trendům a odolnosti vůči vnějším i vnitřním rizikům, tak B) pro následné doktorské studium v daném oboru nebo jemu příbuzných. Cílem studia je získání odborných znalostí, dovedností a obecných způsobilostí v oblastech managementu a marketingu včetně jejich specifik, které absolventům umožní orientovat se v odborných problémech zaměřených na oblasti managementu, marketingu, design managementu a managementu veřejné správy. Mezi další cíle studia se řadí také získání nezbytných odborných dovedností, které umožní získané poznatky samostatným, tvůrčím a etickým způsobem uplatňovat v odborné praxi, směřujících k vlastnímu získání nových informací a jejich reflexe vedoucích k rozvoji nových přístupů a metod řízení a marketingu. V neposlední řadě je také cílem studijního programu získání nezbytných obecných způsobilostí, které absolventům umožní zastávat funkce v manažerských a řídících pozicích ve vazbě na uplatnění jejich jazykových znalostí pro působení v mezinárodním globalizujícím se prostředí, při zohlednění potřeby vlastního rozvoje a vzdělávání, koordinace činností, týmové spolupráce a uvědomění si odpovědnosti za svá rozhodnutí nejen vůči organizaci ale i společnosti. V neposlední řadě také pochopení obecných souvislostí mezi studovanými disciplínami a osvojení si schopnosti vhodně využít a dále rozvíjet získané znalosti, dovednosti a způsobilosti ve svém profesním životě.
Specifické požadavky pro přijetí Úspěšné složení písemné přijímací zkoušky.
Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
Kvalifikační požadavky a předpisy nespecifikováno
Profil programu nespecifikováno
Podmínky pokračování studia K tomu, aby mohl student FaME pokračovat ve studiu ve druhém roce magisterského studijního programu (dále jen "MSP"), je nutno získat alespoň 65 % kreditů z povinných předmětů za první rok studia podle aktuálních studijních plánů pro dané studijní programy a obory. Výše kreditů nutných pro postup do druhého roku studia MSP se zaokrouhluje na celé kredity dolů a je zveřejněna v Rozhodnutí děkana pro příslušný akademický rok.
Profesní profily absolventů s příklady nespecifikováno
Garant oboru / specializace Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
Statut Doporučený ročník Doporučený semestr Kód předmětu Název předmětu (* Státnice) Vyučovací jazyk Počet ECTS kreditů Dostupnost předmětu
A Povinný 1 Zimní MUPI/2RPO Řízení procesů v organizacích Čeština 4  
A Povinný 1 Zimní MUPE/2MAU2 Manažerské účetnictví 2 Čeština 5  
A Povinný 1 Zimní MUSKM/2KMR Kvantitativní metody v rozhodování Čeština 5  
A Povinný 1 Zimní MUMM/2DMAR Digitální Marketing Čeština Čeština Čeština 3  
A Povinný 1 Zimní MUMM/2SMAN Strategický management Čeština 4  
A Povinný 1 Zimní MUMM/2MANZ Management značky Čeština Čeština Čeština 4 Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
A Povinný 1 Zimní MUE/2MIK2 Mikroekonomie 2 Čeština 5  
A Povinný 1 Zimní MUMM/2AMAR Aplikovaný marketingový výzkum Čeština Čeština Čeština 4  
B Povinně volitelný 1 Zimní MUMM/2KMPK Kultura mluvené a psané komunikace Čeština 3  
B Povinně volitelný 1 Zimní MUPE/2BM Tvorba business modelů Čeština 4  
A Povinný 1 Letní MUMM/2MARA Marketingové aplikace Čeština 4  
A Povinný 1 Letní MUPI/2MIS Manažerské informační systémy Čeština 4  
A Povinný 1 Letní MUMM/2OBJE Obchodní jednání Čeština 3  
A Povinný 1 Letní MUE/2MAK2 Makroekonomie 2 Čeština 5  
A Povinný 1 Letní MUSKM/2RIM Risk management Čeština 5  
B Povinně volitelný 1 Letní MUMM/2HPBA Historie podnikání firmy Baťa Čeština 3  
B Povinně volitelný 1 Letní MUMM/2ZAPR Základy projektového řízení Čeština 3  
B Povinně volitelný 1 Letní CJV/2WIDE Wirtschaftsdeutsch Němčina 3  
B Povinně volitelný 1 Letní CJV/2BUEN Business English Angličtina 3  
B Povinně volitelný 1 Letní MUMM/2CSPO Consumer Behaviour Čeština 3 Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
B Povinně volitelný 1 Letní MUMM/2MARE Marketing Applications Angličtina Angličtina Angličtina 4 Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
A Povinný 2 Zimní MUMM/2MMA Mezinárodní marketing Čeština 4  
A Povinný 2 Zimní MUSKM/2EKO Ekonometrie Čeština 4  
A Povinný 2 Zimní MUMM/2MAET Manažerská etika Čeština 3  
A Povinný 2 Zimní MUMM/2RL2 Řízení lidských zdrojů 2 Čeština 3  
A Povinný 2 Zimní MUMM/2MAKO Marketingová komunikace Čeština 4  
A Povinný 2 Zimní MURVP/2PPE2 Právo pro ekonomy Čeština 4 Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
A Povinný 2 Zimní MUMM/2SDP4 Seminář k diplomové práci Čeština 2  
B Povinně volitelný 2 Zimní MUMM/2MAEE Business Ethics Angličtina 3  
A Povinný 2 Letní MUMM/2DMMM Odborná rozprava SZZ z předmětů: Ekonomie, Ekonomicko-matematické metody, Management, Marketing  (*) Čeština 0  
A Povinný 2 Letní MUMM/2PDP4 Příprava diplomové práce a odborná diplomová praxe Čeština 30  
B Povinně volitelný - Zimní MUE/2BECO Behaviorální ekonomie Čeština 3  
B Povinně volitelný - Zimní MUE/2DEKO Digitální ekonomika Čeština 3  
B Povinně volitelný - Zimní MUMM/2RVZZ Řízení vztahů se zákazníky Čeština 3  
B Povinně volitelný - Letní KAGD/2OMGD Oborové minimum grafického designu Čeština 3