Pokud Vám systém hlásí "Ve STAGu není vyplněn Váš e-mail nebo jste zadali špatně rodné číslo, popř. uživatel s rodným číslem neexistuje.", nejste ještě ze strany studijního oddělení zapsán(a) ke studiu. Vyčkejte několik dní nebo se obraťte na studijní oddělení fakulty a ověřte si, zda jste v systému opravdu evidován(a), popř. kdy Vás zapíšou. Technická podpora neslouží ke kontrole stavu zápisu.
Vždy si raději zkontrolujte i složku SPAM, zda vámi vygenerovaný email s uživatelskými údaji nebyl označen jako nevyžádaná pošta.
Svoje heslo si můžete sami změnit pomocí formuláře na adrese zde.
- Kontakty na správce informačních systémů
Pokud máte s přihlášením problémy a nemůžete si sami heslo změnit nebo zjistit, obraťte se na e-mail portal@utb.cz. Do emailu prosím popište, jak jste při přihlašování postupovali a hlavně uveďte své jméno a osobní číslo studia.
Velká část emailů a zpráv, kterou dostanete do emailové schránky, je generována automaticky (odesílatel stag@utb.cz). Proto vás důrazně žádáme, abyste na tyto zprávy nereagovali a neposílali odpovědi. Helpdesk na ně nebude reagovat.
- Přihlášení do univerzitního emailu
Pro přihlášení do UTB emailu přes webový prohlížeč je nutné dodržet následující kroky:
1. přihlašovat se na správném odkaze "https://outlook.utb.cz"
2. přihlašovací jméno je celá emailová adresa "username@utb.cz"
3. heslo je stejné jako do ostatních systémů, např. IS/STAGu.
Více informací najdete na stránkách zde. Pokud se Vám nedaří přihlásit na e-mail nebo MS Teams, rádi Vám poradíme na network@utb.cz.
- Kontakty na správce dalších informačních systémů
Máte-li problémy s WIFI připojením, piště prosím na wifi@utb.cz.
Dotazy na kolejní systémem ISKAM posílejte prosím na it@kmz.utb.cz.
Kontakt na Moodle správce je moodle@utb.cz.
S knihovními systémy (např. Bookport) Vám rádi poradí na katalog@k.utb.cz.
Jednotlivé kontakty na správce inf. systému najdete rovněž cvt.utb.cz.