| 
        Fakulta
     | 
    
        Fakulta managementu a ekonomiky (FAM)
     | 
    | 
        Studijní program
     | 
    
        Management a marketing (N0413A050031)
     | 
    | 
        Studijní obor / Specializace
     | 
    
        Marketing management
         (M19005/MM - 21)
     | 
    | 
        Stupeň získané kvalifikace
     | 
    
        Navazující
     | 
    | 
        Forma studia
     | 
    
        Kombinovaná
     | 
    | 
        Standardní doba studia
     | 
    
        2 roky
     | 
    | 
        Počet ECTS kreditů
     | 
    
        
        120
        
     | 
    | 
        Udělovaná kvalifikace
     | 
    
        Inženýr (2)
     | 
    | 
        Přístup k dalšímu studiu
     | 
    
        
            
            
                Doktorský studijní program
            
            
            
        
         
        
     | 
    | 
        Způsob ukončení
     | 
    
        
        Státní závěrečná zkouška
        
     | 
    | 
        Studijní a zkušební řád
     | 
    
        
            
                URL
            
            
        
     | 
    | 
        Fakultní koordinátor
     | 
    
        
            
            
                nespecifikováno
            
        
     | 
    | 
        Klíčové studijní výstupy
     | 
    
        Hlavním cílem studia ve studijním programu Management a marketing je připravit studující jak A) pro jejich působení v praxi v soukromé, veřejné i neziskové sféře na pozicích středního a vyššího managementu, se schopností samostatného a komplexního rozhodování při uplatnění systematického a tvůrčího přístupu k řešení problémů na základě znalosti a aplikace vybraných teoretických konceptů, postupů a metod s následnou volbou odpovídajícího způsobu přizpůsobení se systémovým změnám i globálním trendům a odolnosti vůči vnějším i vnitřním rizikům, tak B) pro následné doktorské studium v daném oboru nebo jemu příbuzných.  Cílem studia je získání odborných znalostí, dovedností a obecných způsobilostí v oblastech managementu a marketingu včetně jejich specifik, které absolventům umožní orientovat se v odborných problémech zaměřených na oblasti managementu, marketingu, design managementu a managementu veřejné správy. Mezi další cíle studia se řadí také získání nezbytných odborných dovedností, které umožní získané poznatky samostatným, tvůrčím a etickým způsobem uplatňovat v odborné praxi, směřujících k vlastnímu získání nových informací a jejich reflexe vedoucích k rozvoji nových přístupů a metod řízení a marketingu. V neposlední řadě je také cílem studijního programu získání nezbytných obecných způsobilostí, které absolventům umožní zastávat funkce v manažerských a řídících pozicích ve vazbě na uplatnění jejich jazykových znalostí pro působení v mezinárodním globalizujícím se prostředí, při zohlednění potřeby vlastního rozvoje a vzdělávání, koordinace činností, týmové spolupráce a uvědomění si odpovědnosti za svá rozhodnutí nejen vůči organizaci ale i společnosti. V neposlední řadě také pochopení obecných souvislostí mezi studovanými disciplínami a osvojení si schopnosti vhodně využít a dále rozvíjet získané znalosti, dovednosti a způsobilosti ve svém profesním životě.
     | 
    | 
        Specifické požadavky pro přijetí
     | 
    
        Úspěšné složení písemné přijímací zkoušky.
     | 
    | 
        Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání
     | 
    
        
        
        Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání
        
     | 
    | 
        Kvalifikační požadavky a předpisy
     | 
    
        nespecifikováno
     | 
    | 
        Profil programu
     | 
    
        nespecifikováno
     | 
    | 
        Podmínky pokračování studia
     | 
    
        K tomu, aby mohl student FaME pokračovat ve studiu ve druhém roce magisterského studijního programu (dále jen "MSP"), je nutno získat alespoň 65 % kreditů z povinných předmětů za první rok studia podle aktuálních studijních plánů pro dané studijní programy a obory. Výše kreditů nutných pro postup do druhého roku studia MSP se zaokrouhluje na celé kredity dolů a je zveřejněna v Rozhodnutí děkana pro příslušný akademický rok.
     | 
    | 
        Profesní profily absolventů s příklady
     | 
    
        nespecifikováno
     | 
    | 
        Garant oboru / specializace
     | 
    
        Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
        
     |