|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing: Začátky guerilla marketingu a jeho historický vývoj, J. C. Levinson (otec Guerilla marketingu), charakteristika nástrojů guerilla marketingu, funkce a cíle guerilla marketingu, předpoklady úspěšného zavedení guerilla marketingu v rámci systému marketingové komunikace; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: Trendy v reklamě, netradiční formy reklamy (street art, graffiti a reklama, laserová projekce, hologramy, interaktivní projekční systémy, lentikulární fólie, kinetická reklama atd..), trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 99 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Guerilla Marketing |
| Guerilla Marketing |
| Ambient Media |
| Ambient Media |
| Product Placement |
| Product Placement |
| Online Marketing |
| Online Marketing |
| Virální Marketing |
| Virální Marketing |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
-
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
-
KJAER, Anne, Lise. The Trend Management Toolkit. 2014. ISBN 978-1349475193.
-
KOTLER, Philip, KARTAJAYA, Hermawan & Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0 moving from traditional to digital. 2017. ISBN 1119341205.
-
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK. International marketing: theory, practices and new trends. 2016. ISBN 9788024521527.
-
MCDONALD, Jason. Social media marketing workbook: how to use social media for business. 2019. ISBN 1539598144.
-
SCOTT, MEERMAN, David. The New Rules of Marketing & PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 2017. ISBN 978-1119362418.
|