|
Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
| Výsledky učení |
|---|
| Marketingové termíny |
| Marketingové termíny |
| Terminologie marketingového výzkumu |
| Terminologie marketingového výzkumu |
| Reklamní terminologie |
| Reklamní terminologie |
| Mediální terminologie |
| Mediální terminologie |
| Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
| Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
| Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
| Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
| Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
| Lepší porozumění odborným textům |
| Lepší porozumění odborným textům |
| Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
| Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
| Celkové zlepšení obchodní komunikace |
| Celkové zlepšení obchodní komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
-
Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
-
TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.
|