Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. - 2. charakteristika základních pojmů v oblasti marketingu a marketingové komunikace; 3. - 4. marketingová komunikace - podstata, význam, základní principy a funkce marketingové komunikace; 5. reklama; 6. podpora prodeje; 7. osobní prodej; 8. public relations; 9. direct marketing; 10. corporate identity a jeho role v systému marketingové komunikace; 11. - 12. alternativní a nové formy v marketingové komunikaci; 13. integrovaná marketingová komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
definovat základní pojmy v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
definovat základní pojmy v oblasti marketingu a marketingové komunikace |
popsat funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
popsat funkce, principy a druhy marketingové komunikace |
vysvětlit co jsou tradiční nástroje marketingové komunikace |
vysvětlit co jsou tradiční nástroje marketingové komunikace |
vysvětlit co jsou nové a alternativní formy marketingové komunikace |
vysvětlit co jsou nové a alternativní formy marketingové komunikace |
orientovat se ve vymezení a přesahu základních forem marketingové komunikace a jejímu vztahu k reklamě |
orientovat se ve vymezení a přesahu základních forem marketingové komunikace a jejímu vztahu k reklamě |
Odborné dovednosti |
---|
reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
reflektovat základní teoretická východiska marketingové komunikace |
identifikovat tradiční nástroje marketingové komunikace a nové, alternativní formy marketingové komunikace |
identifikovat tradiční nástroje marketingové komunikace a nové, alternativní formy marketingové komunikace |
stanovit cíle marketingové komunikace |
stanovit cíle marketingové komunikace |
vyhodnotit komunikační kampaně |
vyhodnotit komunikační kampaně |
realizovat vlastní návrh komunikační kampaně |
realizovat vlastní návrh komunikační kampaně |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Frey, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd.. Praha: Management Press, 2015. ISBN 80-247-0254-1.
-
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.
-
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBum, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
-
JURÁŠKOVÁ, Olga; HORŇÁK, Pavel a kol. Velký slovnik marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
-
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingova komunikace, jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada publishing. 2016.
-
KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. 2nd ed. 2021. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
-
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758657.
|