Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do problematiky ? historie social media marketingu, celkový vhled do marketingu a sociálních sítí. 2. Strategie ? strategický rámec. 3. Marketingové plánování ? model SEE ? THINK ? DO ? CARE. 4. Branding, budování osobního brandu. 5. Cílová skupina, persony ? důvody zapojení do sociálních sítí. 6. Copywriting. 7. Základy social media marketingu, výhody a nevýhody. 8. Druhy sociálních médií podrobně. 9. Online reklama se zaměřením na sociální sítě a měření. 10. Práce s online nástroji a softwarem. 11. Idea making. 12. Storytelling. 13. Prodej strategie propagace v sociálních sítích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 54 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
znalost princiupu fungování sociálních médií |
znalost princiupu fungování sociálních médií |
znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
znalost principů storytellingu a gamifikace |
znalost principů storytellingu a gamifikace |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit social microsite |
vytvořit social microsite |
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2018. ISBN 978-80-7413-368-8.
-
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Brno: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-715-7.
-
Coles, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018. ISBN 978-0-730-34577-0.
-
FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
-
GIL, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-1296-8.
-
Hanlon, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration.. Los Angeles: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-2667-3.
-
Quesenberry, Keith A. Social Media: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield, 2019. ISBN 978-1-5381-0135-3.
-
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
-
SHAUN, Judd. Social media marketing 2022: The updated version to grow your business by planning successful strategies to use in the social network world mastering YouTube, Facebook, Instagram, TikTok. [Spojené státy americké?]: [Independently published], 2022. ISBN 9798837439704.
-
SPONDER, Marshall a KHAN, Gohar F. Digital analytics for marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1-138-19067-2.
|