Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Postavení reklamy v systému marketingové komunikace, definice pojmu. 3.-4. Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely. 5. Základní principy fungování reklamy. 6. Struktura komunikační/reklamní agentury. 7. Dělení komunikačních/reklamních agentur. 8. Chod zakázky agenturou. 9. Brief a jeho náležitosti. 10.-11. Reklamní kreativní strategie. 12. Reklamní apel, formát reklamy. 13. Trendy v reklamě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
definovat principy fungování reklamy |
definovat principy fungování reklamy |
popsat strukturu komunikační agentury |
popsat strukturu komunikační agentury |
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
definovat reklamní kreativní strategie |
definovat reklamní kreativní strategie |
Odborné dovednosti |
---|
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
stanovit cíle reklamní kampaně |
stanovit cíle reklamní kampaně |
vypracovat kreativní brief |
vypracovat kreativní brief |
stanovit komunikační strategii |
stanovit komunikační strategii |
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a BELCH, Michael A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. New York, NY: McGraw-Hill Education, 2021. ISBN 978-1-260-57099-1.
-
Clow, Kenneth, E., Baack, D. Relama, propagace a marketingová komunikace. Computer press Praha, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
-
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBum, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
-
MOGAJI, Emmanuel. Introduction to advertising: understanding and managing the advertising process. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. ISBN 978-0-367-44199-9.
-
Pricken, Mario. Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns. New ed., rev. and updated. New York : Thames & Hudson, 2008. ISBN 978-0-500-28733-0.
-
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha, 2023. ISBN 978-80-271-3654-4.
-
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758657.
|