|
Vyučující
|
-
Göttlichová Marcela, PaedDr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Přímá aplikace získaných teoretických znalostí a dovedností do praxe.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 112 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Posluchač zvládá aplikaci teoretických znalosti a dovedností v oblasti marketingových komunikací a projektového řízení ve specifickém prostředí. Má znalosti o organizacích neziskového sektoru,je schopný zpracovat a realizovat projekty neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí. Zvládá systémové teoretické řešení všech fází marketingového procesu a je schopný jejich praktické realizace. |
| Posluchač zvládá aplikaci teoretických znalosti a dovedností v oblasti marketingových komunikací a projektového řízení ve specifickém prostředí. Má znalosti o organizacích neziskového sektoru,je schopný zpracovat a realizovat projekty neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí. Zvládá systémové teoretické řešení všech fází marketingového procesu a je schopný jejich praktické realizace. |
| Komunikační schopnosti |
| Komunikační schopnosti |
| Schopnost posoudit riziko |
| Schopnost posoudit riziko |
| Orientace na cíl |
| Orientace na cíl |
| Schopnost kolektivně řešit problém |
| Schopnost kolektivně řešit problém |
| Schopnost týmové práce |
| Schopnost týmové práce |
| Po absolvování předmětu prokazuje student znalosti v oblasti: |
| Po absolvování předmětu prokazuje student znalosti v oblasti: |
| 1. Řešení sociálních projektů neziskové povahy |
| 1. Řešení sociálních projektů neziskové povahy |
| 2. Systémové teoretické řešení všech fází marketingového procesu |
| 2. Systémové teoretické řešení všech fází marketingového procesu |
| 3. Posouzení rizik a komunikace |
| 3. Posouzení rizik a komunikace |
| 4. Kolektivního řešení problému |
| 4. Kolektivního řešení problému |
| 5. Týmové práce |
| 5. Týmové práce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Všestrannost a flexibilita |
| Všestrannost a flexibilita |
| Kreativita |
| Kreativita |
| Schopnost poučit se z chyb |
| Schopnost poučit se z chyb |
| Aplikace předchozích teoretických znalostí v praxi |
| Aplikace předchozích teoretických znalostí v praxi |
| Propojení se sociálním prostředím a problematikou na základě nezbytné percepce |
| Propojení se sociálním prostředím a problematikou na základě nezbytné percepce |
| Po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
| Po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
| 1. Všestrannost a flexibilita |
| 1. Všestrannost a flexibilita |
| 2. Percepce a kreativita |
| 2. Percepce a kreativita |
| 3. Schopnost poučit se z chyb |
| 3. Schopnost poučit se z chyb |
| 4. Aplikace předchozích teoretických znalostí v praxi |
| 4. Aplikace předchozích teoretických znalostí v praxi |
| 5. Propojení se sociálním prostředím a problematikou na základě nezbytné percepce |
| 5. Propojení se sociálním prostředím a problematikou na základě nezbytné percepce |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
-
Bruce, Andy, Langdon, Ken. Řízení projektu. Nakladatel: SLOVART, 2003. ISBN 80-7209-385-1.
-
Čepelka, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Vyd. 1. Liberec : Nadace Omega, 1997. ISBN 80-902376-0-6.
-
Doležal, Jan a kol. 5 kroků k úspěšnému projektu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4631-9.
-
Duben, R. Neziskové organizace I. a II., skripta. Jindřichův Hradec : Jihočeská univerzita, 2003. ISBN 80-7040-195-8.
-
Hannagan, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
-
Chvalovský, Václav. Řízení projektů aneb překážkový běh na dlouhou trať. 2021. ISBN 978-80-7357-085-9.
-
Kolajová, Lenka. Týmová spolupráce: Jak efektivně vést tým pro dosažení nejlepších výsledků. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-1764-6.
-
Němec, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 8085943204.
-
Němec, Petr. Public relations : zásady komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha : Management press, 1993. ISBN 80-85603-26-8.
-
Newton, Richard. Úspěšný projektový manažer. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2544-4.
-
Putnová, Anna. Etické řízení ve firmě : nástroje a metody : etický a sociální audit. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1621-3.
-
Rektořík, J. Ekonomika a řízení neziskových organizací. Brno : MU, 1998. ISBN 80-210-1810-0.
-
Rektořík, Jaroslav. Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury. Praha: Ekopress, s.r.o., 2012. ISBN 978-80-86929-79-8.
-
Rektořík, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru. Základy ekonomiky, teorie a řízení. Praha: Ekopress, s.r.o., 2007. ISBN 978-80-86929-25-5.
-
Robson, Mike. Skupinové řešení problémů. Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-32-7.
-
Šedivý, Marek a Medlíková, Olga. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
-
Šedivý, Marek a Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. Praktická příručka pro neziskové organizace.. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017. ISBN 978802710249-5.
-
Taylor, James. Začínáme řídit projekty. Nakladatel: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1759-0.
-
Tracy, Brian. Snězte tu žábu!: 21 rad, jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce. Olomouc: ANAG, 2017. ISBN 978-80-7554-099-7.
|