Předmět: PPC reklama

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu PPC reklama
Kód předmětu KUMK/PPCRE
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
1.-2. Úvod do reklamních systémů. 3.-4. Terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní. 5.-7. Představení Google Ads. 8.-9. Představení Seznam Sklik. 10.-11. Příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads. 12.-13. Příprava reklamní kampaně v systému Sklik.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu.
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu.
Výsledky učení
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost vlastností systému Google Ads
znalost vlastností systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
Odborné dovednosti
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
interpretovat data z reklamních systémů
interpretovat data z reklamních systémů
hodnotit efektivitu kampaní
hodnotit efektivitu kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Demonstrace
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Přednášení
Přednášení
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
  • Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
  • Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • HEGGDE, Githa a SHAINESH, G. Social media marketing: emerging concepts and applications. Singapore: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 9789811053238.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • KINGSNORTH, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
  • KOTLER, Philip; KARTAJAYA, Hermawan a SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
  • SEMERÁDOVÁ, Tereza; WEINLICH, Petr; ŠVERMOVÁ, Pavla; LAMR, Marián; SUKOVÁ, Lenka et al. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2021. ISBN 978-80-7494-564-9.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr