Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Úvod do reklamních systémů. 3.-4. Terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní. 5.-7. Představení Google Ads. 8.-9. Představení Seznam Sklik. 10.-11. Příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads. 12.-13. Příprava reklamní kampaně v systému Sklik.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu. |
Výsledky učení |
---|
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
znalost vlastností systému Google Ads |
znalost vlastností systému Google Ads |
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
znalost vlastností systému Seznam Sklik |
znalost vlastností systému Seznam Sklik |
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
interpretovat data z reklamních systémů |
interpretovat data z reklamních systémů |
hodnotit efektivitu kampaní |
hodnotit efektivitu kampaní |
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace |
Demonstrace |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
HEGGDE, Githa a SHAINESH, G. Social media marketing: emerging concepts and applications. Singapore: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 9789811053238.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
KINGSNORTH, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
-
KOTLER, Philip; KARTAJAYA, Hermawan a SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
SEMERÁDOVÁ, Tereza; WEINLICH, Petr; ŠVERMOVÁ, Pavla; LAMR, Marián; SUKOVÁ, Lenka et al. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2021. ISBN 978-80-7494-564-9.
|