|
Vyučující
|
-
Zábojová Romana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Úvod a základní představení marketingové komunikace v místě prodeje. 3. Smyslový marketing jako nástroj komunikace v místě prodeje. 4.-5. Impulzívní nakupování a kontext marketingové komunikace v místě prodeje. 6. Úvod do shopper marketingu. 7. Digitalní komunikace v místě prodeje. 8.-9. Shopper marketing - strategie, exekuce a vyhodnocení. 10. Principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje I. 11. Brief a technologické souvislosti, role designu, trendy a inovace v marketingové komunikaci v místě prodeje. 12.-13. Principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje II., vyhodnocení efektivity, debrief seminární práce, závěr.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů
- Semestrální práce
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 34 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| vysvětlit základní pojmy z oblasti podpory prodeje |
| vysvětlit základní pojmy z oblasti podpory prodeje |
| popsat jednotlivé oblasti podpory prodeje |
| popsat jednotlivé oblasti podpory prodeje |
| vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými typy aktivit |
| vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými typy aktivit |
| popsat možnosti měření efektivity podpory prodeje |
| popsat možnosti měření efektivity podpory prodeje |
| vysvětlit trendy v oblasti podpory prodeje |
| vysvětlit trendy v oblasti podpory prodeje |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vybrat vhodný způsob podpory prodeje vzhledem k typu produktu |
| vybrat vhodný způsob podpory prodeje vzhledem k typu produktu |
| naplánovat podporu prodeje jako součást širší kampaně |
| naplánovat podporu prodeje jako součást širší kampaně |
| naplánovat kampaň metodou podpory prodeje |
| naplánovat kampaň metodou podpory prodeje |
| naplánovat způsoby měření efektivity podpory prodeje |
| naplánovat způsoby měření efektivity podpory prodeje |
| analyzovat existující kampaně podpory prodeje |
| analyzovat existující kampaně podpory prodeje |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Zpracování prezentace |
| Známkou |
| Známkou |
| Zpracování prezentace |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Crandall, Richard E.; Crandall, William; Chen, C. Charlie. Principles of supply chain management. CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015. ISBN 9781482212020.
-
Donnellan, John. Merchandise buying and management. New York: Fairchild Books, 2014. ISBN 9781609014902.
-
Fernie, John; Sparks, Leigh. Logistic and retail management emerging issues and new challenges in the retail supply chain. London: KoganPage, 2019. ISBN 9780749481605.
-
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2020. ISBN 9788027117246.
-
KUSÁ, Alena. Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations Ed. 1.. Online, 2022.
-
RAYNER, Clare. How to sell to retail: the secrets of getting your product to market. 2013. ISBN 9780749466800.
-
Roggeveen, Anne L.; Nordfält, Jens; Grewal, Dhruv. Shopper marketing and the role of in-store marketing. Bingley, U.K.: Emerald., 2014. ISBN 9781784410001.
-
SCHIFFMAN, Leon G. a WISENBLIT, Joseph. Consumer behavior: global edition. Harlow: Pearson Education, 2015. ISBN 9780273787136.
-
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758657.
-
Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.
|