|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Přehled nejužívanějších modelů budování značky - Nové poznatky neurověd - nové paradigma - Alternativní modely budování značek (hluboká metafora, archetyp, vyprávění příběhů) - Metoda "What If" (Co kdyby) a značkové innovace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 16 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost zásad budování značky |
| znalost zásad budování značky |
| znalost tvorby značkové strategie |
| znalost tvorby značkové strategie |
| znalost trendů v oblasti budování značky |
| znalost trendů v oblasti budování značky |
| znalost psychologického působení značky |
| znalost psychologického působení značky |
| znalost trendů v inovacích značek |
| znalost trendů v inovacích značek |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit návrh značkové strategie |
| vytvořit návrh značkové strategie |
| posoudit vhodnost konkrétní značkové strategie |
| posoudit vhodnost konkrétní značkové strategie |
| navrhnout inovaci značky |
| navrhnout inovaci značky |
| navrhnout komunikační plán značky |
| navrhnout komunikační plán značky |
| vyhodnotit efektivitu značkové strategie |
| vyhodnotit efektivitu značkové strategie |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Pozorování |
| Pozorování |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Esej |
| Esej |
|
Doporučená literatura
|
-
Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003.
-
Ariely, D. Jak drahé je zdarma. Práh, 2009.
-
Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2008.
-
Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2009.
-
Grant, J. Brand Inovation Manifesto.
-
Lehrer, J. Jak se rozhodujeme. Dokořán, 2009.
-
Lindstrom, M. Buyology. Doubleday, 2008.
-
Mark, M., Pearson, C. S. The Hero and The Outlaw. McGraw-Hill, 2004.
-
Schwartz, B. The Paradox of Choice. Harper Collins, 2004.
-
Zaltman, G., Zaltman, L. H. Marketing Metaphoria. Harward Business Press, 2008.
|