|
Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- hudba a její definice; - hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music; - hudba v persuazivní komunikaci; - psychologické aspekty hudby; - sociální a komunikační aspekty hudby; - sémantické aspekty hudby; - estetické aspekty hudby; - hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě; - hudba v obchodním prostoru; - využití hudby v ostatních oblastech marketingové komunikace; - hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety); - hudba v pracovním procesu; - možnosti vědeckého výzkumu působení hudby v marketingové komunikaci.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 37 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou nastaveny |
| Předpoklady nejsou nastaveny |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
| znalost vlastností hudby, které ovlivňují její funkci v marketingové komunikaci |
| znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
| znalost procesu zapojení hudby do marketingových komunikátů |
| znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
| znalost historie využití hudby v marketingové komunikaci |
| znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
| znalost specifik využití hudby v různých oblastech marketingové komunikace |
| znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
| znalost základních právních aspektů využití hudby v marketingové komunikaci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
| vysvětlit roli hudby v marketingové komunikaci |
| analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
| analyzovat roli hudby v konkrétním komunikátu |
| navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
| navrhnout podobu hudby pro konkrétní komunikát |
| analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
| analyzovat vztah hudby a ostatních složek marketingových komunikátů |
| vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
| vysvětlit hudební strategii vybraných značek |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Esej |
| Esej |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
GRAAKJ?R, Nicolai. Analyzing music in advertising: television commercials and consumer choice. London, 2018. ISBN 9781138616813.
-
Graakj?r, Nicolai, Jantzen, Christian. Music in Advertising. 2009. ISBN 978-87-7307-965-2.
-
Lusensky, Jakob. Sounds Like Branding. 2011. ISBN 9781408151433.
-
Minsky, Laurence. Audio branding : using sound to build your brand. London. 2017.
-
North, Adrian, Hargreaves, David. The Social and Applied Psychology of Music. ISBN 978-0-19-856742.
-
Straubhaar, Joseph D. Media now : understanding media, culture, and technology. Boston. 2014.
|