|
Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - logistika a distribuce - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - veletrhy a výstavy - etika v podnikání
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
| Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
| Student umí psát obchodní zprávy. |
| Student umí psát obchodní zprávy. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
| Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
| Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
| Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
| Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
| Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
| Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
| Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
| Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
| Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
-
Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
-
TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.
|