|
Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti pracují na základě dohody uzavřené mezi FMK a firmami, agenturami a organizacemi, které diplomovou praxi studentům umožňují.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 240 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
| Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
| Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
| Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications. |
| Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
| Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
| Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
| Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
| Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
| Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
| Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
| Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
| Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
| Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
| Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Recommended literature according to the focus of diploma practice..
|