|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- teoretický úvod do problematiky budování značky (teoretické modely) - briefing pro tvorbu značky - konzultace k zadání - prezentace projektů před zadavateli z praxe - zpětná vazba a vyvození doporučení k tvorbě
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
| Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost principů a metod budování značky |
| znalost principů a metod budování značky |
| znalost strategických značkových přístupů |
| znalost strategických značkových přístupů |
| znalost designového myšlení v brandbuildingu |
| znalost designového myšlení v brandbuildingu |
| znalost komponent značky |
| znalost komponent značky |
| znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
| znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit zadání pro tvorbu značky |
| vytvořit zadání pro tvorbu značky |
| uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
| uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
| vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
| vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
| prezentovat design značky klientovi |
| prezentovat design značky klientovi |
| měřit image značky |
| měřit image značky |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Analýza prezentace |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Zpracování prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
IDEO: The Human-Centered Design Toolkit.
-
Aaker, D.A. Brand Building - bodování značky. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6.
-
Brown, Daniel M. Communicating design : developing web site documentation for design and planning. Berkeley, CA : Peachpit Press : New Riders, 2007. ISBN 321392353.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
KELLER, K. L. Brand Management. 2nd ed. New Jersey: Prentice Hall. 2003. ISBN 0-13-041150-7.
-
Keller, Kevin L. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand. Harlow: Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-77941-4.
-
Neumeier, Marty. The brand flip: why customers now run companies - and howu to profit from it: a whiteboard overview. San Francisco, 2016. ISBN 9780134172811.
-
Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
-
Neumeier, Marty. The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Vyd. 1. Praha : AnFas, 2008. ISBN 978-80-254-2150-5.
-
Norman, Donald, A. Design pro každý den.
-
Olins, Wally. Brand new: nová podoba značek. Praha: Slovart, 2016. ISBN 9788075290472.
|