|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Úvod do reklamních systémů - Analýza klíčových slov a vyhledávací síť (Google Ads) - Práce s publiky a obsahová síť (Google Ads) - Sklik a Ads Editor - Google Analytics a vyhodnocování reklam
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu. |
| Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
| znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
| znalost vlastností systému Google Ads |
| znalost vlastností systému Google Ads |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
| znalost vlastností systému Seznam Sklik |
| znalost vlastností systému Seznam Sklik |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
| znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
| vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
| interpretovat data z reklamních systémů |
| interpretovat data z reklamních systémů |
| hodnotit efektivitu kampaní |
| hodnotit efektivitu kampaní |
| stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
| stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
| vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
| vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
|
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. &Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
-
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. 2019. ISBN 9781795683494.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
LAMMENETT, Erwin. Praxiswissen Online-Marketing. 2019. ISBN 978-3658251345.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
|