|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Struktura veřených služeb 2. Stakeholder management veřejných služeb 3. Aspekty a trendy marketingové komunikace veřejných služeb 4. Strategická komunikace veřejných služeb 5. Marketingová komunikace poskytovatelů zdravotních služeb 6. Marketingová komunikace poskytovatelů sociálních služeb 7. Komunikační plán 8. Specifika reklamy a PR poskytovatelů veřejných služeb 9. Komunikace při sponzoringu a fundraisingu veřejných služeb 10. Komunikace veřejných služeb na sociálních sítích 11. Krizová komunikace a tiskový mluvčí 12. Etika marketingové komunikace veřejných služeb 13. Aktuální případové studie a kauzy
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 16 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| definovat postavení veřejných služeb ve společnosti |
| definovat postavení veřejných služeb ve společnosti |
| vyjmenovat druhy veřejných služeb |
| vyjmenovat druhy veřejných služeb |
| vysvětlit podstatu stakeholder analýzy |
| vysvětlit podstatu stakeholder analýzy |
| popsat specifike marketingové komunikace veřejných služeb |
| popsat specifike marketingové komunikace veřejných služeb |
| vysvětlit krizovou komunikaci |
| vysvětlit krizovou komunikaci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zpracovat stakeholder analýzu |
| zpracovat stakeholder analýzu |
| vytvořit brief pro veřejnou zakázku |
| vytvořit brief pro veřejnou zakázku |
| vytvořit strategii propagace veřejných služeb |
| vytvořit strategii propagace veřejných služeb |
| vytvořit komunikační plán |
| vytvořit komunikační plán |
| vytvořit příspěvek na sociální síť |
| vytvořit příspěvek na sociální síť |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Radim. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. Zlín, 2012. ISBN 9788087500200.
-
Broukal, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2.
-
FINE, Seymour H. Marketing the public sector: promoting the causes of public and nonprofit. London, 2017.
-
KRAMÁŘ, R. Stručný přehled problematiky korupce v českém zdravotnictví. Praha, 2022. ISBN 978-80-7676-438-5.
-
Slavík, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada, 2014. ISBN 9788024748191.
-
TOMANDL, J. Krizová komunikace : principy, zkušenosti, postupy. Brno, 2020. ISBN 978-80-210-9636-3.
-
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha, 2023. ISBN 978-80-271-3654-4.
|