|
Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
|
Obsah předmětu
|
1. kreativita a originalita; 2. bariéry a mýty kreativity; 3. základní oblasti a druhy kreativity; 4. kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí; 5. festivaly reklamní kreativity; 6. - 7. kreativní metody a techniky; 8. - 9. kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK; 10. zásady tvorby a realizace reklamy; 11. kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů; 12. - 13. rozvíjení kreativity - pozitivní kreativita.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Definovat principy kreativity |
| Definovat principy kreativity |
| Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
| Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
| Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
| Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
| Popsat bariéry kreativity. |
| Popsat bariéry kreativity. |
| Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
| Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aplikovat principy kreativity |
| Aplikovat principy kreativity |
| Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
| Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
| Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
| Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
| Analyzovat bariéry kreativity. |
| Analyzovat bariéry kreativity. |
| Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
| Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
CATMULL, Ed a Amy WALLACE. Creativity, Inc.: overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration.. 2014. ISBN 9780593070093.
-
HEGARTY, John. Hegarty on creativity: there are no rules. 2015. ISBN 978-0500517246.
-
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.
-
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBum, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
-
SULLIVAN, Luke a Edward BOCHES. Hey, Whipple, Squeeze This: The Classic Guide to Creating Great Ads (6th ed.). New Jersey: Wiley, 2020. ISBN 978-1119416362.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
-
Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Brno. Motiv Press, 2017. ISBN 9788087981238.
|