|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
textař a jeho partneři; - AIDA a ADAM; - jak se dělá název, tvorba sloganu; - význam a tvorba titulků v reklamním textu; - texty reklamy na internetu; - text reklamních tiskovin (leták, prospekt, katalog), text inzerátu a televizních a dalších audiovizuálních reklam; - text rozhlasové reklamy, text venkovní reklamy, text reklamy na místě prodeje; - text prostředků přímé propagace; - tisková zpráva (press release); - PR článek.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost principů tvorby sloganu |
| znalost principů tvorby sloganu |
| znalost principů tvorby rozhlasové reklamy |
| znalost principů tvorby rozhlasové reklamy |
| znalost principů tvorby televizní reklamy |
| znalost principů tvorby televizní reklamy |
| znalost principů tvorby internetové reklamy |
| znalost principů tvorby internetové reklamy |
| znalost principů tvorby direct mailu |
| znalost principů tvorby direct mailu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhnout slogan pro značku |
| navrhnout slogan pro značku |
| vytvořit scénář televizní reklamy |
| vytvořit scénář televizní reklamy |
| vytvořit scénář rozhlasové reklamy |
| vytvořit scénář rozhlasové reklamy |
| vytvořit internetovou reklamu |
| vytvořit internetovou reklamu |
| vytvořit direct mail |
| vytvořit direct mail |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Altstiel, Tom. Advertising creative : strategy, copy + design. 2nd ed. London : SAGE, 2010. ISBN 978-1-4129-7491-2.
-
Čmejrková, Světla. Styl mediálních dialogů. Praha: Academia, 2013. ISBN 9788020022677.
-
Sálová, Anna; Veselá, Zuzana; Šupolíková, Jana; Jebavá, Lucie; Viktora, Jiří. Copyšriting: pište texty, které prodávají. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 9788025145890.
-
Šenkapoun, Pavel. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Brno: Zoner Press, 2015. ISBN 9788074131769.
-
Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
|