|
Vyučující
|
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 3. krizová komunikace; 4. - 6. sponzoring; 7. - 9. fundraising; 10. - 11. praktická cvičení; 12. - 13. zpětná vazba.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 44 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vyjmenovat nástroje interního PR |
| Vyjmenovat nástroje interního PR |
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Popsat základní znaky firemní kultury |
| Popsat základní znaky firemní kultury |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Navrhnout využití nástrojů interního PR |
| Navrhnout využití nástrojů interního PR |
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Analyzovat základní znaky firemní kultury |
| Analyzovat základní znaky firemní kultury |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Breakenridge, Deidre. Answers for modern communicators: a guide to effective business communication. Routledge, New York, 2017. ISBN 9781351863018.
-
Halada, Jan. Marketingové komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum, UK Praha, 2015. ISBN 9788024630755.
-
Hejlová, Denisa. Public relations. Praha : Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5022.
-
Horný, Stanislav. Praktická učebnice tvorby firemního stylu. Professional Publishing. Průhonice, 2016. ISBN 9788090659438.
-
McCombs, Maxwell E. Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.
-
Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly. 2nd ed. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-54781-6.
-
VYSEKALOVÁ, JITKA., MIKEŠ, JIŘÍ. Image a firemní identita. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
|