|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- reklamní PPC systémy; - displayová reklama; - optimalizace webových prezentací; - optimalizace seo; - optimalizace PPC kamapaní; - nové nástroje komunikace na internetu; - měření úspěšnosti komunikace; - vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's; - integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 32 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 42 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK. |
| Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu KUMK/MP3DK. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí. |
| Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí. |
| definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace |
| definovat roli SEO aktivit v kontextu marketingové komunikace |
| vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci |
| vysvětlit význam SEO pro digitální komunikaci |
| vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace |
| vyjmenovat základní výzkumné metody v oblasti digitální komunikace |
| popsat využitelnost mailingových nástrojů |
| popsat využitelnost mailingových nástrojů |
| určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu |
| určit roli zbožových vyhledávačů v digitálním komunikačním mixu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace |
| navrhnout SEO aktivity pro webovou prezentace |
| využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace |
| využívat mailingové služby v rámci digitální komunikace |
| identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod |
| identifikovat potenciální problémy ve zpracování webových stránek prostřednictvím výzkumných metod |
| stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace |
| stanovit použitelnost zbožových vyhledávačů v kontextu marketingové komunikace |
| stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace |
| stanovit postupy vedoucí k zvýšení efektivity digitální komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| E-learning |
| E-learning |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Daniel Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising. 2013. ISBN 0749469382.
-
Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
-
Geddes, Brad. Advanced Google AdWords. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
-
Kolektiv autorů. Online marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-802-5141-557.
-
Schmittauer, Amy. Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging. Academy Elite, 2017. ISBN 978-1946114167.
-
Steve Krug. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability (3rd Edition). 2014. ISBN 978-0321965516.
|