Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- postavení reklamy v systému marketingové komunikace, definice pojmu; - teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely; - základní principy fungování reklamy; - struktura komunikační/reklamní agentury; - chod zakázky agenturou; - brief a jeho náležitosti; - integrovaná marketingová komunikace; - nové trendy v reklamě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 94 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
definovat principy fungování reklamy |
definovat principy fungování reklamy |
popsat strukturu komunikační agentury |
popsat strukturu komunikační agentury |
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
definovat reklamní kreativní strategie |
definovat reklamní kreativní strategie |
Odborné dovednosti |
---|
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
stanovit cíle reklamní kampaně |
stanovit cíle reklamní kampaně |
vypracovat kreativní brief |
vypracovat kreativní brief |
stanovit komunikační strategii |
stanovit komunikační strategii |
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication. Lanham: Rowman & Littlefield, 2015. ISBN 978-1-4422-2121-5.
-
Cluley, Robert. Essentials of advertising. London: Kogan Page., 2017. ISBN 9780749478391.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
Hruda, Ondřej. Srovnávací reklama. Praha, 2015. ISBN 9788074005619.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.
|