|
Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- postavení reklamy v systému marketingové komunikace, definice pojmu; - teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely; - základní principy fungování reklamy; - struktura komunikační/reklamní agentury; - chod zakázky agenturou; - brief a jeho náležitosti; - integrovaná marketingová komunikace; - nové trendy v reklamě.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
| popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací |
| definovat principy fungování reklamy |
| definovat principy fungování reklamy |
| popsat strukturu komunikační agentury |
| popsat strukturu komunikační agentury |
| vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
| vysvětlit proces chodu zakázky agenturou |
| definovat reklamní kreativní strategie |
| definovat reklamní kreativní strategie |
| Odborné dovednosti |
|---|
| reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
| reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací |
| stanovit cíle reklamní kampaně |
| stanovit cíle reklamní kampaně |
| vypracovat kreativní brief |
| vypracovat kreativní brief |
| stanovit komunikační strategii |
| stanovit komunikační strategii |
| vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
| vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication. Lanham: Rowman & Littlefield, 2015. ISBN 978-1-4422-2121-5.
-
Cluley, Robert. Essentials of advertising. London: Kogan Page., 2017. ISBN 9780749478391.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
Hruda, Ondřej. Srovnávací reklama. Praha, 2015. ISBN 9788074005619.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.
|