Předmět: Reklama 1

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Reklama 1
Kód předmětu KUMK/MP3RE
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
- postavení reklamy v systému marketingové komunikace, definice pojmu; - teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely; - základní principy fungování reklamy; - struktura komunikační/reklamní agentury; - chod zakázky agenturou; - brief a jeho náležitosti; - integrovaná marketingová komunikace; - nové trendy v reklamě.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 94 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací
popsat postavení reklamy v systému marketingových komunikací
definovat principy fungování reklamy
definovat principy fungování reklamy
popsat strukturu komunikační agentury
popsat strukturu komunikační agentury
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou
vysvětlit proces chodu zakázky agenturou
definovat reklamní kreativní strategie
definovat reklamní kreativní strategie
Odborné dovednosti
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací
reflektovat reklamu v systému marketingových komunikací
stanovit cíle reklamní kampaně
stanovit cíle reklamní kampaně
vypracovat kreativní brief
vypracovat kreativní brief
stanovit komunikační strategii
stanovit komunikační strategii
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně
vytvořit kreativní návrh reklamní kampaně
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Odborné dovednosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication. Lanham: Rowman & Littlefield, 2015. ISBN 978-1-4422-2121-5.
  • Cluley, Robert. Essentials of advertising. London: Kogan Page., 2017. ISBN 9780749478391.
  • Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
  • Hruda, Ondřej. Srovnávací reklama. Praha, 2015. ISBN 9788074005619.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr