|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- historie; - základní pojmy; - e-marketing z pohledu marketingového mixu; - webová prezentace - základní pravidla; - technologie; - srovnání internetu s ostatními masmédii; - e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E); - elektronická značka, domény, e-metrika; - jak vytvořit webovou prezentaci; - IT vs. marketingové komunikace; - aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci; - jak zvýšit návštěvnost svého webu; - zpravodajské systémy; - co je třeba učinit před spuštěním webové prezentace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Cvičení na počítači, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 32 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 42 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nástroje digitální komunikace |
| nástroje digitální komunikace |
| role webových stránek v marketingové komunikaci |
| role webových stránek v marketingové komunikaci |
| obsahové zpracování webové prezentace |
| obsahové zpracování webové prezentace |
| technické zpracování webové prezentace |
| technické zpracování webové prezentace |
| webová analytika |
| webová analytika |
| Odborné dovednosti |
|---|
| pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
| pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
| orientovat se v odborné terminologii |
| orientovat se v odborné terminologii |
| identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
| identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
| stanovit cíle webových prezentací |
| stanovit cíle webových prezentací |
| definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
| definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Cvičení na počítači |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
Viktor Janouch. Internetový marketing. 2014. ISBN 9788025143117.
|