|
Vyučující
|
-
Sasínková Martina, Ing. Ph.D.
-
Čejková Michaela
|
|
Obsah předmětu
|
- základy social media marketingu, výhody a nevýhody, chování uživatel, cílení; - copywriting, způsoby komunikace, conversation making; - druhy sociálních médií a jejich specifikace (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIN, Pinterest. blogy atd.); - aplikace na Facebooku, social microsites; - facebook Ads; - internetové memy a jejich využití v marketingu; - branding, budování osobního brandu; - měření v sociálních sítích; - práce s online nástroji a softwarem; - idea making, hledání inspirace, rešerše; - storytelling a gamifikace; - tvorba a prodej strategie propagace v sociálních sítích.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 70 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost princiupu fungování sociálních médií |
| znalost princiupu fungování sociálních médií |
| znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
| znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
| znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
| znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
| znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
| znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
| znalost principů storytellingu a gamifikace |
| znalost principů storytellingu a gamifikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit social microsite |
| vytvořit social microsite |
| měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
| měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
| pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
| pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
| vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
| vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
| vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
| vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Cvičení na počítači |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Cvičení na počítači |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2018. ISBN 978-80-7413-368-8.
-
BERGH, Joeri van den. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0002-5.
-
Burgess, Jean etc. The Sage handbook of social media. Los Angeles. Los Angeles: SAGE reference, 2018.
-
Coles, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018. ISBN 978-0-730-34577-0.
-
EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media. Indianapolis: Que, 2010. ISBN 978-0-7897-4284-1.
-
FOG, Klaus et al. Storytelling: Branding in Practice. Springer, 2010. ISBN 978-3540883487.
-
Hanlon, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration.. Los Angeles: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-2667-3.
-
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3269-2.
-
KAPUTA, Catherine a Michal ČAKRT. Staňte se značkou!: osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-234-5.
-
Kyncl, Robert; Peyvan, Maany. Streampunkeři. Brno: Host, 2018. ISBN 978-80-7577-565-8.
-
QUALMAN, Erik. Socialnomics: how social media transforms the way we live and do business. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-0-470-63884-2.
-
Quesenberry, Keith A. Social Media: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield, 2019. ISBN 978-1-5381-0135-3.
-
SAFKO, Lon a David K. BRAKE. The social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken: Wiley, 2012. ISBN 9978-1118269749.
-
Sálová, Anna. Kreativní copywriting. Brno : Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
-
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
-
SOLIS, Brian. Engage!: The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-1118003763.
-
SOLIS, Brian. The End of Business As Usual: Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-1118077559.
-
Sponder, M.; Khan. G. F. Digital analytics for marketing. New York, 2018.
-
STERNE, Jim a Jiří FADRNÝ. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
-
TURNER, Jamie a Reshma SHAH. How to make money with social media: an insider's guide on using new and emerging media to grow your business. Upper Saddle River: FT Press, 2011. ISBN 978-0-13-210056-4.
-
WARNER, Bernhard. #Fail: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups And How To Avoid Being The Next One. Lulu.com, 2012. ISBN 978-1471615238.
|