Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Základní fakta a statistiky z prostředí sociálních sítí. 3.-4. Důležitost sociálních sítí. 5.-6. Základní reklamní formáty a jejich výhody či nevýhody. 7.-8. Trendy na sociálních sítích. 9.-10. Vybrané případové studie. 11.-13. Kreativní proces přípravy kampaní na sociálních sítích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
znalost princiupu fungování sociálních médií |
znalost princiupu fungování sociálních médií |
znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
znalost principů copywritingu na sociálních médiích |
znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
znalost specifik jednotlivých sociálních médií |
znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
znalost specifik brandingu na sociálních médiích |
znalost principů storytellingu a gamifikace |
znalost principů storytellingu a gamifikace |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit social microsite |
vytvořit social microsite |
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích |
pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
pracovat s online nástroji na sociálních sítích |
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích |
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
-
Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
-
Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
-
G. SHAINESH. Social Media Marketing: Emerging Concepts and Applications. 2018. ISBN 9789811053221.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
-
SHAUN, Judd. Social media marketing 2022: The updated version to grow your business by planning successful strategies to use in the social network world mastering YouTube, Facebook, Instagram, TikTok. [Spojené státy americké?]: [Independently published], 2022. ISBN 9798837439704.
|