|
Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
-
Březíková Radka, Ing.
|
|
Obsah předmětu
|
- marketingová komunikace: charakteristika základních pojmů a teoretických východisek z oblasti marketingu a marketingové komunikace; - klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - nové trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: nové trendy v reklamě, netradiční formy reklamy, nové trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, nové trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 37 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 38 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 38 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Guerilla Marketing |
| Guerilla Marketing |
| Ambient Media |
| Ambient Media |
| Product Placement |
| Product Placement |
| Online Marketing |
| Online Marketing |
| Virální Marketing |
| Virální Marketing |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
| Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Banyár, Milan. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book & book, 2015. ISBN 978-80-89652-13-6.
-
Frey, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd.. Praha: Management Press, 2015. ISBN 80-247-0254-1.
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
-
SCOTT, David Meerman. he new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken, 2017. ISBN 978-1-119-36241-8.
-
Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
-
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
|