|
Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- charakteristika studentské kvalifikační práce; - požadavky na studentskou kvalifikační práci - obsahové i formální; - doporučená podrobná struktura bakalářské práce; - definování cíle práce, formulování pracovních hypotéz; - směrnice Jednotná úprava studentských kvalifikačních prací; - konzultace, sepsání a včasné odevzdání bakalářské práce.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 2 hodiny za semestr
- Semestrální práce
- 110 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 5 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 8 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
| Předpokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student zná základní metody vědecké práce. |
| Student zná základní metody vědecké práce. |
| Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
| Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
| Student má přehled o různých typech citačních norem. |
| Student má přehled o různých typech citačních norem. |
| Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
| Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
| Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
| Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
| Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
| Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
| Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
| Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
| Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
| Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
| Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
| Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
| Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
ČSN ISO 690; odborná literatura dle zadání práce..
-
Směrnice rektora č. 7/2018 ? Jednotná formální úprava diplomových a bakalářských prací, jejich uložení a zpřístupnění [online]. ?2019 [cit. 2019-07-25]. Dostupné z: https://fmk.utb.cz/student/statni-zaverecne-zkousky/pokyny-pro-diplomanty/.. UTB ve Zlíně.
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu.. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
Sochůrek, Jan; Sluková, Květuše. Stručný úvod do základů metodologie. Technická univerzita. Liberec, 2013. ISBN 9788073729431.
|