|
Vyučující
|
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 3. krizová komunikace; 4. - 6. sponzoring; 7. - 9. fundraising; 10. - 11. praktická cvičení; 12. - 13. zpětná vazba.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 55 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 60 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Vysvětlit základy krizové komunikace |
| Vysvětlit základy krizové komunikace |
| Popsat obsah krizového manuálu |
| Popsat obsah krizového manuálu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Aplikovat základní pravidla krizové komunikace |
| Aplikovat základní pravidla krizové komunikace |
| Navrhnout obsah krizového manuálu |
| Navrhnout obsah krizového manuálu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
BREAKENRIDGE, Deirdre. Answers for modern communicators: a guide to effective business communication. New York, NY: Rouledge, 2017. ISBN 9781351863018.
-
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova, Karolinum, 2015. ISBN 9788024630755.
-
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5022.
-
HORNÝ, Stanislav. Praktická učebnice tvorby firemního stylu. Průhonice: Professional Publishing, 2016.
-
McCOMBS, Maxwell E. Agenda setting: nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.
-
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
-
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
|