|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 11 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů. |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Studenti získají základní znalosti v rámci fungování mediální komunikace. V rámci hodin budou seznámení s možnostmi a požadavky pro zpracování komunikačních výstupů v rámci rozvoje jejich vlastních aktivit a projektů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
| definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
| vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
| vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
| vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
| vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
| definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
| definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
| popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
| popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
| identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
| stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
| stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
| identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
| identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
| analyzovat cíle komunikace |
| analyzovat cíle komunikace |
| vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
| vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| E-learning |
| E-learning |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
|