|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Základy marketingu a marketingové komunikace Marketingový a komunikační mix Jednotlivé kanály a nástroje komunikačního mixu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 11 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů. |
| Studenti mají základní znalosti v oblasti marketingové komunikace; dokáží se orientovat v základních přístupech a pojmech spojených s komunikací a reklamou. Mohou implementovat základy marketingových komunikací do kreativních průmyslů. |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| marketing |
| marketing |
| marketingová komunikace |
| marketingová komunikace |
| nástroje marketingové komunikace |
| nástroje marketingové komunikace |
| komunikační mix |
| komunikační mix |
| užití nástrojů marketingové komunikace |
| užití nástrojů marketingové komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| reflektovat užité nástroje marketingové komunikace |
| reflektovat užité nástroje marketingové komunikace |
| identifikovat základní prvky marketingové komunikace |
| identifikovat základní prvky marketingové komunikace |
| vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace |
| vybrat nástroje marketingové komunikace dle cíle komunikace |
| vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace |
| vytvářet základní komunikační aktivity v rámci marketingové komunikace |
| aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity |
| aplikovat nástroje marketingové komunikace na profilující aktivity |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Praktické procvičování |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| E-learning |
| E-learning |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Emma Ledden. Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem. Praha, 2018. ISBN 978802472912.
-
Hesková, M.; Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: VŠE, 2009.
-
JUSKA, Jerome M. Integrated marketing communication: advertising and promotion in a digital world.. ISBN 978-1-138-69544-3.
-
PELSMACKER,P., DeGEUNS, M., BERGH, Van den J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003.
-
Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2.
|