|
Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Základy tvůrčího psaní, hlavní zásady 2. Příklady dobré praxe 3. Stereotypy, klišé, příklady nevhodné textace 4. Trénink kreativity a slovní zásoby 5. Textové zpracování obsahu na sociální sítě 6. Textové zpracování PR článku 7. Textové zpracování obsahu na webové stránky 8. Textové zpracování e-mailové kampaně a newsletteru 9. Textové zpracování blogu 10. Využití storytellingu v praxi 11. Využití AI v tvůrčím psaní 12. Využití uměleckých prostředků v marketingové komunikaci 13. Legislativní omezení psaného textu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
Dočekalová, M. Tvůrčí psaní pro každého.
-
Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.
-
LAMBERT, Joe. Digital Storytelling: Capturing Lives, Creating Community. ISBN 1138577669.
-
Musilová, Eva. Jak na tvůrčí psaní. Brno.
-
Sálová, Anna. Kreativní copywriting. Brno : Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
|