Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Definice a rozdíl mezi značkou a vizuální identitou. 2. Značková identita a její role v marketingu. 3. Poslání a cíle značky. 4. Analýza konkurenčního prostředí a segmentace trhu. 5. Vytváření značkové strategie a plánování. 6. Implementace značkové strategie a řízení značky. 7. Měření a hodnocení efektivity značkové strategie. 8. Globální a lokální značkové strategie. 9. Management značky a spolupráce s externími partnery. 10. Krize značek a jejich řešení. 11. Inovace a rozvoj značky. 12. Loajalita zákazníků. 13. Ethické a sociální aspekty brand marketingu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 80 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Výsledky učení |
---|
znalost principů a metod budování značky |
znalost principů a metod budování značky |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost komponent značky |
znalost komponent značky |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
prezentovat design značky klientovi |
prezentovat design značky klientovi |
měřit image značky |
měřit image značky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
CAMILLERI, Mark Anthony. Strategic corporate communication in the digital age. U.K.: Emerald Publishing Limited, 2021. ISBN 9781800712645.
-
CJ, Jason. Designing your brand: crafted for brand communicators. Singapore: SYL + JAS Pte, 2021. ISBN 9798709553613.
-
ELLIOTT, Richard H.; PERCY, Larry a PERVAN, Simon. Strategic brand management. Oxford: Oxford University Press, 2018. ISBN 9780198797807.
-
HEDING, Tilde; KNUDTZEN, Charlotte F. a BJERRE, Mogens. Brand management: mastering research, theory and practice. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. ISBN 978-0-367-17257-2.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Harlow: Pearson, 2013. ISBN 9780273779414.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
Neumeier, Marty. The brand flip: why customers now run companies - and howu to profit from it: a whiteboard overview. San Francisco, 2016. ISBN 9780134172811.
-
Olins, Wally. Brand new: nová podoba značek. Praha: Slovart, 2016. ISBN 9788075290472.
|