Předmět: Sociální média

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Sociální média
Kód předmětu KUMK/KSOME
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Březíková Radka, Ing.
Obsah předmětu
1. Úvod do problematiky ? historie social media marketingu, celkový vhled do marketingu a sociálních sítí. 2. Strategie ? strategický rámec. 3. Marketingové plánování ? model SEE ? THINK ? DO ? CARE. 4. Branding, budování osobního brandu. 5. Cílová skupina, persony ? důvody zapojení do sociálních sítí. 6. Copywriting. 7. Základy social media marketingu, výhody a nevýhody. 8. Druhy sociálních médií podrobně. 9. Online reklama se zaměřením na sociální sítě a měření. 10. Práce s online nástroji a softwarem. 11. Idea making. 12. Storytelling. 13. Prodej strategie propagace v sociálních sítích.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2018. ISBN 978-80-7413-368-8.
  • ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Brno: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-715-7.
  • Coles, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018. ISBN 978-0-730-34577-0.
  • FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
  • GIL, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-1296-8.
  • Hanlon, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration.. Los Angeles: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-2667-3.
  • Quesenberry, Keith A. Social Media: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield, 2019. ISBN 978-1-5381-0135-3.
  • Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
  • SHAUN, Judd. Social media marketing 2022: The updated version to grow your business by planning successful strategies to use in the social network world mastering YouTube, Facebook, Instagram, TikTok. [Spojené státy americké?]: [Independently published], 2022. ISBN 9798837439704.
  • SPONDER, Marshall a KHAN, Gohar F. Digital analytics for marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1-138-19067-2.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr