|
Vyučující
|
-
Juříková Martina, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Struktura bakalářské práce; výběr vhodného tématu. 2. Obsah jednotlivých částí; formální a grafická úprava. 3. Práce se zdroji a doporučená citační norma. 4. Základní informace o plagiátorství.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 125 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student zná základní metody vědecké práce. |
| Student zná základní metody vědecké práce. |
| Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
| Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
| Student má přehled o různých typech citačních norem. |
| Student má přehled o různých typech citačních norem. |
| Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
| Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
| Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
| Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
| Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
| Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
| Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
| Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
| Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
| Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
| Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
| Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
| Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Bailey, Stephen. Academic writing for university students. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. ISBN 978-0-367-44538-6.
-
BURGET, Eduard a KUDLÁČ, Antonín K. K. Odborný text a práce s prameny. Praha: VŠKK, 2021. ISBN 978-80-88431-02-2.
-
Denys N. Wheatley. Scientific Writing and publishing. Cambridge, 2021. ISBN 9781108799805.
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
PANOUŠKOVÁ, Markéta. K problematice čtení a psaní odborného textu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. ISBN 978-80-7435-752-7.
-
UTB. Směrnice rektora č. 33/2019 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských, diplomových a rigorózních prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti. Zlín, 2019.
-
UTB ve Zlíně. Směrnice děkana SD2022.09 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských a diplomových prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti na Fakultě multimediálních komunikací. Zlín, 2022.
|