Vyučující
|
-
Juříková Martina, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Formální a obsahové náležitosti ročníkové práce. 3. Konzultace s vedoucím práce. 4. Součástí je i veřejná prezentace a obhajoba řešené ročníkové práce v termínu stanoveném ÚMK.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 80 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přepokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
Přepokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopen správně formálně upravit a obsahově naplnit ročníkovou práci na vybrané téma. |
Student je schopen správně formálně upravit a obsahově naplnit ročníkovou práci na vybrané téma. |
vyjmenovat fáze tvůrčího procesu kvalifikační práce |
vyjmenovat fáze tvůrčího procesu kvalifikační práce |
znát pravidla pro formální úpravu kvalifikačních prací |
znát pravidla pro formální úpravu kvalifikačních prací |
definovat strukturu kvalifikační práce |
definovat strukturu kvalifikační práce |
odlišit výhody a limity využití kvalitativního výzkumu od kvantitativního |
odlišit výhody a limity využití kvalitativního výzkumu od kvantitativního |
formulovat pravidla efektivní prezentace závěrů |
formulovat pravidla efektivní prezentace závěrů |
Odborné dovednosti |
---|
provést rešerši odborné literatury k danému tématu |
provést rešerši odborné literatury k danému tématu |
aplikovat zvolené metody při řešení konkrétního výzkumného problému |
aplikovat zvolené metody při řešení konkrétního výzkumného problému |
obsahově naplnit strukturu ročníkové práce |
obsahově naplnit strukturu ročníkové práce |
aplikovat pravidla pro formální a jazykovou úpravu textu |
aplikovat pravidla pro formální a jazykovou úpravu textu |
prezentovat závěry své práce v ústní i písemné podobě |
prezentovat závěry své práce v ústní i písemné podobě |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
Bailey, Stephen. Academic writing for university students. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. ISBN 978-0-367-44538-6.
-
BURGET, Eduard a KUDLÁČ, Antonín K. K. Odborný text a práce s prameny. Praha: VŠKK, 2021. ISBN 978-80-88431-02-2.
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
PANOUŠKOVÁ, Markéta. K problematice čtení a psaní odborného textu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. ISBN 978-80-7435-752-7.
-
Sochůrek, Jan; Sluková, Květuše. Stručný úvod do základů metodologie. Technická univerzita. Liberec, 2013. ISBN 9788073729431.
-
UTB. Směrnice rektora č. 33/2019 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských, diplomových a rigorózních prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti. Zlín, 2019.
-
UTB ve Zlíně. Směrnice děkana SD2022.09 - Pravidla pro zadávání a zpracování bakalářských a diplomových prací, jejich uložení, zpřístupnění a kontrola původnosti na Fakultě multimediálních komunikací. Zlín, 2022.
|