|
Vyučující
|
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
|
Obsah předmětu
|
1. PR jako funkce managementu. 2.-4. Krizová komunikace. 5.-6. Sponzoring. 7.-8. Základy fundraisingu. 9.-10. Investor relations. 11.-12. Corporate Social Responsibility; 13. Měření efektivity PR kampaní.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 55 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 60 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy sponzoringu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Vysvětlit základy fundraisingu |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Popsat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Vysvětlit základy krizové komunikace |
| Vysvětlit základy krizové komunikace |
| Popsat obsah krizového manuálu |
| Popsat obsah krizového manuálu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit |
| Aplikovat základní pravidla krizové komunikace |
| Aplikovat základní pravidla krizové komunikace |
| Navrhnout obsah krizového manuálu |
| Navrhnout obsah krizového manuálu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
BREAKENRIDGE, Deirdre. Answers for modern communicators: a guide to effective business communication. New York, NY: Rouledge, 2017. ISBN 9781351863018.
-
Halada, Jan. Marketingové komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum, UK Praha, 2015. ISBN 9788024630755.
-
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5022.
-
KELLEHER, Tom. Public relations. New York: Oxford University Press, 2021. ISBN 9780190925093.
-
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Žurnalistika a komunikace. Praha: Grada, 2013. ISBN 9788024742298.
-
McCOMBS, Maxwell E. Setting the agenda: the mass media and public opinion. 2nd ed.. Cambridge: Polity Press, 2014. ISBN 978-80-7367-591-2.
-
ROSENBERG, Amy. A Modern Guide to Public Relations: Unveiling the Mystery of PR: Including: Content Marketing, SEO, Social Media & PR Best Practices. Veracity Marketing, 2021. ISBN 978-1736514009.
-
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
-
SWANN, Patricia. Cases in public relations management: the rise of social media and activism. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. ISBN 978-1-138-08887-0.
|