Předmět: Public relations v praxi

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Public relations v praxi
Kód předmětu KUMK/KPURP
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Gamalová Kamila, Mgr. MBA
Obsah předmětu
1. PR jako funkce managementu. 2.-4. Krizová komunikace. 5.-6. Sponzoring. 7.-8. Základy fundraisingu. 9.-10. Investor relations. 11.-12. Corporate Social Responsibility; 13. Měření efektivity PR kampaní.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 10 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 55 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 60 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations.
Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations.
Odborné dovednosti
Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations.
Úspěšné zakončení předmětu Úvod do studia public relations.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Vysvětlit základy sponzoringu
Vysvětlit základy sponzoringu
Vysvětlit základy fundraisingu
Vysvětlit základy fundraisingu
Popsat základní pravidla při oslovování sponzora
Popsat základní pravidla při oslovování sponzora
Vysvětlit základy krizové komunikace
Vysvětlit základy krizové komunikace
Popsat obsah krizového manuálu
Popsat obsah krizového manuálu
Odborné dovednosti
Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora
Vytvořit partnerskou nabídku pro sponzora
Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora
Aplikovat základní pravidla při oslovování sponzora
Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit
Navrhnout postup měření úspěšnosti fundraisingových aktivit
Aplikovat základní pravidla krizové komunikace
Aplikovat základní pravidla krizové komunikace
Navrhnout obsah krizového manuálu
Navrhnout obsah krizového manuálu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Odborné dovednosti
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • BREAKENRIDGE, Deirdre. Answers for modern communicators: a guide to effective business communication. New York, NY: Rouledge, 2017. ISBN 9781351863018.
  • Halada, Jan. Marketingové komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum, UK Praha, 2015. ISBN 9788024630755.
  • HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5022.
  • KELLEHER, Tom. Public relations. New York: Oxford University Press, 2021. ISBN 9780190925093.
  • KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Žurnalistika a komunikace. Praha: Grada, 2013. ISBN 9788024742298.
  • McCOMBS, Maxwell E. Setting the agenda: the mass media and public opinion. 2nd ed.. Cambridge: Polity Press, 2014. ISBN 978-80-7367-591-2.
  • ROSENBERG, Amy. A Modern Guide to Public Relations: Unveiling the Mystery of PR: Including: Content Marketing, SEO, Social Media & PR Best Practices. Veracity Marketing, 2021. ISBN 978-1736514009.
  • SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
  • SWANN, Patricia. Cases in public relations management: the rise of social media and activism. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. ISBN 978-1-138-08887-0.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr