|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1.-3. Strategický plán a jeho význam, práce accounta manažera, tvorba briefu. 4.-6. Kreativita a její význam v tvorbě ideových nápadů. 7.-9. Produkce - reklamní, tisková. 10.-13. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost typů reklamních agentur |
| znalost typů reklamních agentur |
| znalost struktury reklamní agentury |
| znalost struktury reklamní agentury |
| znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
| znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
| znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
| znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
| znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
| znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit klientský brief |
| vytvořit klientský brief |
| vytvořit agenturní brief |
| vytvořit agenturní brief |
| vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
| vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
| vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
| vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
| nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
| nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a BELCH, Michael A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. New York, NY: McGraw-Hill Education, 2021. ISBN 978-1-260-57099-1.
-
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBum, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1.
-
KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7.
-
KATZ, Helen E. The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. ISBN 978-0-367-77556-8.
-
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
TURNBULL, Sarah. Absolute essentials of advertising. New York, NY: Routledge, 2022. ISBN 9781000609585.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
|