Vyučující
|
-
Zábojová Romana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Úvod a základní představení marketingové komunikace v místě prodeje. 3. Smyslový marketing jako nástroj komunikace v místě prodeje. 4.-5. Impulzívní nakupování a kontext marketingové komunikace v místě prodeje. 6. Úvod do shopper marketingu. 7. Digitalní komunikace v místě prodeje. 8.-9. Shopper marketing ? strategie, exekuce a vyhodnocení. 10. Principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje I. 11. Brief a technologické souvislosti, role designu, trendy a inovace v marketingové komunikaci v místě prodeje. 12.-13. Principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje II., vyhodnocení efektivity, debrief seminární práce, závěr.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 65 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit základní pojmy z oblasti podpory prodeje |
vysvětlit základní pojmy z oblasti podpory prodeje |
popsat jednotlivé oblasti podpory prodeje |
popsat jednotlivé oblasti podpory prodeje |
vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými typy aktivit |
vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými typy aktivit |
popsat možnosti měření efektivity podpory prodeje |
popsat možnosti měření efektivity podpory prodeje |
vysvětlit trendy v oblasti podpory prodeje |
vysvětlit trendy v oblasti podpory prodeje |
Odborné dovednosti |
---|
vybrat vhodný způsob podpory prodeje vzhledem k typu produktu |
vybrat vhodný způsob podpory prodeje vzhledem k typu produktu |
naplánovat podporu prodeje jako součást širší kampaně |
naplánovat podporu prodeje jako součást širší kampaně |
naplánovat kampaň metodou podpory prodeje |
naplánovat kampaň metodou podpory prodeje |
naplánovat způsoby měření efektivity podpory prodeje |
naplánovat způsoby měření efektivity podpory prodeje |
analyzovat existující kampaně podpory prodeje |
analyzovat existující kampaně podpory prodeje |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Písemná zkouška |
Známkou |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Crandall, Richard E.; Crandall, William; Chen, C. Charlie. Principles of supply chain management. CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015. ISBN 9781482212020.
-
Donnellan, John. Merchandise buying and management. New York: Fairchild Books, 2014. ISBN 9781609014902.
-
Fernie, John; Sparks, Leigh. Logistic and retail management emerging issues and new challenges in the retail supply chain. London: KoganPage, 2019. ISBN 9780749481605.
-
KUSÁ, Alena. Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations Ed. 1.. Online, 2022.
-
RAYNER, Clare. How to sell to retail: the secrets of getting your product to market. 2013. ISBN 9780749466800.
-
Roggeveen, Anne L.; Nordfält, Jens; Grewal, Dhruv. Shopper marketing and the role of in-store marketing. Bingley, U.K.: Emerald., 2014. ISBN 9781784410001.
-
SCHIFFMAN, Leon G. a WISENBLIT, Joseph. Consumer behavior: global edition. Harlow: Pearson Education, 2015. ISBN 9780273787136.
-
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758657.
-
Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.
|