Předmět: Trendy v marketingové komunikaci

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Trendy v marketingové komunikaci
Kód předmětu KUMK/KNOVT
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Březíková Radka, Ing.
Obsah předmětu
1. Klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci. 2. Moderní trendy v MK na sociálních sítích. 3. Kontent marketing. 4. Virální trendy v MK. 5. Influencer marketing. 6. Product placement. 7. Moderní technologie v MK - Augmented/Virtual Reality. 8. AI - Umělá inteligence v marketingové komunikaci. 9. Moderní trendy v online marketingu. 10. Digitální formáty v OOH reklamě. 11. Guerilla marketing a ambientní média. 12. Event marketing. 13. Digitální nástroje v retail marketingu.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 12 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 37 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 38 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 38 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Guerilla Marketing
Guerilla Marketing
Ambient Media
Ambient Media
Product Placement
Product Placement
Online Marketing
Online Marketing
Virální Marketing
Virální Marketing
Odborné dovednosti
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
  • Banyár, Milan. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book & book, 2015. ISBN 978-80-89652-13-6.
  • BELCH, George E. a BELCH, Michael A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. New York, NY: McGraw-Hill Education, 2021. ISBN 978-1-260-57099-1.
  • DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
  • Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • KING, Katie. Using artificial intelligence in marketing: how to harness AI and maintain the competitive edge. London, United Kingdom; New York, Ny: Kogan Page Limited, 2019. ISBN 9780749483395.
  • KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
  • SCOTT, David Meerman. NEW RULES OF MARKETING & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs.. , news releases, and viral marketing to reach buye. John Wiley & Sons, 2020. ISBN 9781119651543.
  • SEMERÁDOVÁ, Tereza a WEINLICH, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr