Předmět: Marketingová komunikace na sociálních sítích

» Seznam fakult » FMK » KUMK
Název předmětu Marketingová komunikace na sociálních sítích
Kód předmětu KUMK/KMKSS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
1.-2. Základní fakta a statistiky z prostředí sociálních sítí. 3.-4. Důležitost sociálních sítí. 5.-6. Základní reklamní formáty a jejich výhody či nevýhody. 7.-8. Trendy na sociálních sítích. 9.-10. Vybrané případové studie. 11.-13. Kreativní proces přípravy kampaní na sociálních sítích.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
znalost princiupu fungování sociálních médií
znalost princiupu fungování sociálních médií
znalost principů copywritingu na sociálních médiích
znalost principů copywritingu na sociálních médiích
znalost specifik jednotlivých sociálních médií
znalost specifik jednotlivých sociálních médií
znalost specifik brandingu na sociálních médiích
znalost specifik brandingu na sociálních médiích
znalost principů storytellingu a gamifikace
znalost principů storytellingu a gamifikace
Odborné dovednosti
vytvořit social microsite
vytvořit social microsite
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích
měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích
pracovat s online nástroji na sociálních sítích
pracovat s online nástroji na sociálních sítích
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích
vytvořit strategii propagace na sociálních sítích
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě
vytvořit reklamní sdělení pro sociální sítě
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Odborné dovednosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
  • Cooper, Mate; Gee, Kim. Vytvoř si (ku:l) web. Brno : Computer Press, 2015. ISBN 978-802-5145-869.
  • Florés, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, 2014. ISBN 9781137340689.
  • G. SHAINESH. Social Media Marketing: Emerging Concepts and Applications. 2018. ISBN 9789811053221.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.
  • SHAUN, Judd. Social media marketing 2022: The updated version to grow your business by planning successful strategies to use in the social network world mastering YouTube, Facebook, Instagram, TikTok. [Spojené státy americké?]: [Independently published], 2022. ISBN 9798837439704.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr