Vyučující
|
-
Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Shromažďováni informací a marketingový výzkum. 2. Monitorování a analýza marketingového prostředí. 3. Tvorba hodnoty vnímané zákazníkem - rozvoj spotřebitelských zážitků. 4. Spotřební a B2B trhy. 5. Trhový segmenty, segmentace spotřebitele. 6. Trhová pozice značky. 7. Budování značky. 8. Analýza produktového portfolia a stanovení výrobkové strategie, digitální produkty. 9. Řízeni služeb, marketingový mix služeb a digitální marketing. 10. Tvorba cenových strategií, nové aspekty tvorby ceny v digitálním prostředí. 11. Tvorba distribučních strategií - online a off-line, multikanálový marketing. 12. Úvod do integrované marketingové komunikace - nové trendy v komunikaci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 39 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 50 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Znalost problematiky ceny |
Znalost problematiky ceny |
Znalost problematiky distribuce |
Znalost problematiky distribuce |
Znalost problematiky služeb |
Znalost problematiky služeb |
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu |
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu |
Znalost analýzy portfolia |
Znalost analýzy portfolia |
Znalost segmentace trhu |
Znalost segmentace trhu |
Odborné dovednosti |
---|
pracovat s elasticitou ceny |
pracovat s elasticitou ceny |
definovat distribuční cesty |
definovat distribuční cesty |
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem |
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem |
rozumět analýze portfolia |
rozumět analýze portfolia |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza textu |
Analýza textu |
Přednášení |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Přednášení |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
CZINKOTA, Michael R.; KOTABE, Masaaki; VRONTIS, Demetris a SHAMS, S.M. Riad. Marketing management: past, present and future. Cham: Springer, 2021. ISBN 978-3-030-66915-7.
-
Jaroslav Světlík. Marketing: cesta k trhu. 4. upravené vydání.. Praha: VŠPP, 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.
-
Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
-
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary a OPRESNIK, Marc Oliver. Principles of marketing. Harlow: Pearson, 2021. ISBN 978-1-292-34113-2.
-
PISTELAK, Petr. Zvyšte obrat a zisk firmy: metodou Profitbooster. Praha: Petr Pištělák, 2018. ISBN 9788027038428.
-
SHEEHAN, Brian. Marketing management. Lausanne: AVA Publishing, 2018. ISBN 9781350057913.
-
Solomon, Michael R. etc. Marketing: real people, real decisions. Harlow: Pearson,, 2019. ISBN 9781292227191.
|